خانهاخبار
چرا فکر می‌کنیم گلکسی واچ 3 یکم مرداد معرفی می‌شود؟

چرا فکر می‌کنیم گلکسی واچ 3 یکم مرداد معرفی می‌شود؟

بر اساس رندرهایی که از ساعت هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده، اطلاعاتی در دسترس است که به تاریخ 1 مرداد برای رونمایی این دستگاه اشاره دارد.
۱۳۹۹/۴/۱۰

پیش‌تر در اخبار دنیای موبایل به شما گفته بودیم که گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو احتمالا در ماه ژوئیه معرفی می‌شوند و همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ به بازار می‌آیند. در طول هفته‌های گذشته رندرها و تصاویر متعددی از ساعت هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده و اطلاعاتی در آن‌ها وجود داشته که می‌تواند به تاریخ معرفی این محصول اشاره داشته باشد.

در یکی از این رندرها بر روی صفحه گلکسی واچ ۳ تاریخ بیست و دوم و روز چهارشنبه دیده می‌شود. اگر این تاریخ را با تقویم ماه ژوئیه مطابقت دهیم به تاریخ ۲۲ ژوئیه می‌رسیم که اتفاقا چهارشنبه است و می‌تواند زمان مناسبی برای رونمایی از گلکسی واچ ۳ باشد. احتمالا با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا شاهد برگزاری مراسم فیزیکی نخواهیم بود و این ساعت در کنار ایرفون گلکسی بادز لایو به صورت آنلاین معرفی می‌شود.

گلکسی واچ ۳ در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری و دو جنس بدنه استیل ضدزنگ و تیتانیوم عرضه می‌شود. مدل ۴۱ میلی‌متری این ساعت نمایشگری ۱.۲ اینچی و مدل ۴۵ میلی‌متری آن نمایشگری ۱.۴ اینچی خواهد داشت. گلکسی واچ ۳ حاشیه فیزیکی چرخاندنی دارد و مجهز به دو دکمه فیزیکی است. این دستگاه در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و برنزی عرضه می‌شود.

گلکسی واچ ۳ با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاوم است و نمایشگر آن با گوریلا گلس DX محافظت می‌شود. این دستگاه ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث، وای‌فای و جی‌پی‌اس داخلی دارد. ساعت جدید سامسونگ می‌تواند علاوه بر ضربان قلب، فشار خون، نوار قلب و وضعیت خواب را تحت نظارت قرار دهد. باتری مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری این محصول به‌ترتیب ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی است.

همان طور که گفتیم، گلکسی واچ ۳ احتمالا در تاریخ ۱ مرداد از راه می‌رسد و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود که در هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

spz

۱۳۹۹/۴/۱۰
امیدوارم که ساعت خوبی باشه و منتظر رونمایی این ساعت هستم. بنظرتون گلکسی واچ اکتیو 2 بهتره یا گلکسی واچ 3؟