خانهاخبار
رندرها و مشخصات آنر 30 لایت منتشر شد؛ رونمایی در 12 تیر

رندرها و مشخصات آنر 30 لایت منتشر شد؛ رونمایی در 12 تیر

تلفن هوشمند آنر 30 لایت 5G در تاریخ 12 تیر ماه معرفی می‌شود. حالا چند روز مانده به این تاریخ رندرها و مشخصات فنی این گوشی فاش شده است.
۱۳۹۹/۴/۹

آنر ۱۲ تیر از موبایل جدیدی به نام Honor 30 Lite یا Honor 30 Youth Edition در کنار Honor X10 Max رونمایی خواهد کرد. پیش‌تر مشخصات کامل این دو گوشی در مرجع چینی TENAA فاش شده بود. آنر ایکس ۱۰ مکس موبایلی غول پیکر است که وارثی برای آنر ۸ ایکس مکس ۲۰۱۸ به حساب می‌آید، در حالی که آنر ۳۰ لایت 5G در واقع نسخه دیگری از Huawei Enjoy Z خواهد بود. اکنون رندرهایی از آنر ۳۰ لایت منتشر شده که سه رنگ این گوشی را تایید می‌کند.

همان طور که در رندرها دیده می‌شود، آنر ۳۰ لایت 5G در سه رنگ جذاب و طیف‌دار از راه می‌رسد. در این رندرها واضح است که آنر ۳۰ لایت ناچ قطره‌ای دارد و دوربین عقب آن درون ماژولی به شکل مستطیل قرار گرفته و شامل سه لنز دوربین به همراه یک فلش LED است.

طبق گزارش‌ها، آنر ۳۰ لایت 5G از نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD استفاده می‌کند و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. قلب تپنده این گوشی چیپست دیمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک است که همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

موبایل یادشده یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر ۳۰ لایت با اندروید ۱۰ و پوسته Magic UI از راه می‌رسد. دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است و دوربین عقب آن هم از لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده. ابعاد آنر ۳۰ لایت ۱۶۰ در ۷۵ در ۸.۳۵ میلی متر و وزن آن ۱۹۲ گرم است. این گوشی جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد و به حسگر اثر انگشت جانبی مجهز است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)