خانهاخبار
شیائومی یک پتنت گوشی تاشو با ماژول دوربین متفاوت ثبت کرد

شیائومی یک پتنت گوشی تاشو با ماژول دوربین متفاوت ثبت کرد

مدتی‌ست که شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو است و چندین طرح از گوشی‌های هوشمند منعطف از سمت این کمپانی چینی به بیرون درز پیدا کرده‌اند.
۱۳۹۹/۴/۹

image

 

 

جای تعجبی هم ندارد که این شرکت برای به کار گرفتن دوربین‌ها در گوشی‌های تاشو به روش‌های نامتعارف روی آورد. اخیراً پتنتی از سوی شیائومی افشاشده است که دوربین‌های اصلی گوشی در حالت بسته و یا باز بودن آن می‌توانند نقش دوربین سلفی را ایفا کنند.

هنگامی‌که دوربین باز باشد، دو دوربین اصلی روبروی کاربر قرار می‌گیرند و یک نمایشگر بزرگ برای سلفی‌های full-screen. در یکی از نمایشگرها یک بریدگی وجود دارد تا هنگامی‌که تلفن را می‌بندید دوربین سلفی در پشت گوشی همراه با دیگر لنزها نسبت به تصویربرداری اقدام کنید.

image

 

بحثی که هم‌اکنون جریان دارد این است که طرح جاری می‌تواند هزینه‌های تولید را کاهش دهد و البته که اگر این پتنت به مرحله تولید برسد بازخورد کاربران مشخص نیست.

تصور کنید دوربین تاشوی خود را باز کنید یک سو از تلفن بریدگی دارد و در سوی دیگر دوربین‌هایی که به شما خیره می‌شوند، تجربه متفاوتی خواهد بود.

ازآنجاکه شیائومی علاقه زیادی به ثبت پتنت‌های متنوع و جابجایی مرزهای طراحی فیزیکی دارد شاید اگر روزی یکی از این پتنت‌ها به تولید انبوه برسد برای ما غریب نباشد.

image

 

ازآنجاکه شیائومی قبلاً MI MIX و MI MIX ALPHA را معرفی کرده است فقط همین کمپانی چینی می‌تواند پتنت جدید را به یک گوشی هوشمند واقعی تبدیل کند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)