خانهاخبار
آیپد 10.8 اینچی اواخر 2020 و آیپد مینی بعدی 2021 معرفی می‌شوند

آیپد 10.8 اینچی اواخر 2020 و آیپد مینی بعدی 2021 معرفی می‌شوند

بر اساس گزارش جدید مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، دو تبلت جدید در راه است که یکی در اواخر سال جاری میلادی و دیگری در سال آینده معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۴/۹

آیپد پرو ۲۰۲۰ همین چند ماه پیش معرفی شد، اما حالا شایعاتی درباره تبلت جدید اپل به گوش می‌رسد. بر اساس جدیدترین یادداشت تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، مینگ-چی کو، ظاهرا کوپرتینویی‌ها در تدارک رونمایی از دو آیپد جدید هستند که یکی نمایشگری ۱۰.۸ اینچی خواهد داشت و اواخر ۲۰۲۰ از راه می‌رسد و دیگری یک آیپد مینی ۸.۵ اینچی خواهد بود و در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود.

به گفته مینگ-چی کو، آیپد ۱۰.۸ اینچی اپل احتمالا جایگزین آیپد ایر ۱۰.۲ یا ۱۰.۵ اینچی خواهد شد. ولی آیپد مینی ۸.۵ اینچی مدل جدیدی از سری آیپد مینی خواهد بود. این سری آخرین بار در ماه مارس پارسال با دوربین تازه و پردازنده A12 بایونیک به‌روز شده و پشتیبانی از قلم اپل پنسل را برای کاربران به ارمغان آورده بود.

مینگ-چی کو همچنین می‌گوید که اپل این دو تبلت را با یک شارژر ۲۰ واتی جدید عرضه می‌کند که پیش‌تر شایعه مربوط به آن را به شما گفته بودیم. از دیگر تغییرات احتمالی برای آیپدهای جدید می‌توانیم به استفاده از فیس آیدی یا حاشیه‌های باریک‌تر اشاره کنیم. از آن‌جایی که هر دو مدل یادشده از نظر اندازه نمایشگر بزرگ‌تر می‌شوند، اگر ابعاد بدنه ثابت بماند، طبیعتا حاشیه‌های صفحه باید کوچک‌تر شود.

با این حال، فعلا به جز گمانه‌زنی اطلاعات موثقی در دست ما نیست. بنابراین از شما می‌خواهیم که بگویید برای آیپدهای آتی اپل چه انتظاراتی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با ما و کاربران جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)