خانهاخبار
گواهی بلوتوث گوشی هوشمند ROG Phone 3 ایسوس صادر شد

گواهی بلوتوث گوشی هوشمند ROG Phone 3 ایسوس صادر شد

به تازگی، گواهی بلوتوث محصول جدید Asus صادر شده است.
۱۳۹۹/۴/۷

جدید ترین محصول کمپانی ایسوس در حوزه گیمینگ که با نام ROG Phone 3 شناخته خواهد شد، به تازگی گواهی بلوتوث خود را دریافت کرده و این مورد، آخرین مدرکی است که پیش از معرفی رسمی دیوایس‌های جدید، صادر می‌شود. این بدان معناست که در آینده نزدیک، می‌توانیم منتظر معرفی این گوشی هوشمند باشیم.

پیش از این، آر او اجی فون 3 توسط Wi-Fi Alliance و EEC نیز مهر تأیید را دریافت کرده بود. چندی پیش نیز در تست‌های بنچمارک، این محصول رخ نمایان کرد.

برخی شواهد و قراین بر این باور هستند که ROG Phone 3 با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، عرضه خواهد شد. اما این مورد تنها به عنوان یک حدس مطرح شده و باید منتظر ماند و دید که در نهایت چنین قضیه‌ای سحت خواهد داشت یا خیر. اما چیزی که به صورت کاملا واضح مشخص شده، این است که محصول جدید کمپانی ایسوس در دو مدل مختلف با رم 8 و 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

image

 

بر اساس مدارک تأیید شده بلوتوث SIG، آر او جی فون 3 ایسوس به نسخه 5.1 بلوتوث که آخرین ورژن از این تکنولوژی است، مجهز خواهد بود. البته در این مورد جای هیچ گونه تعجبی نیست.

در پایان باید منتظر بمانیم و ببینیم که محصول جدید ایسوس در حوزه گیمینگ، از چه قابلیت‌هایی برخوردار خواهد بود و آیا می‌تواند طرفداران و کاربران این حوزه را راضی نگه دارد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)