خانهاخبار
تصویر گلکسی واچ 3 با رنگ برنزی در رسانه‌های خبری منتشر شد

تصویر گلکسی واچ 3 با رنگ برنزی در رسانه‌های خبری منتشر شد

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ، این روزها بسیار خبرساز شده است.
۱۳۹۹/۴/۷

با وجود اینکه Galaxy Watch 3 سامسونگ هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اما شاهد انتشار اخبار و شایعات زیادی پیرامون آن در رسانه‌های خبری هستیم. ظرف چند روز گذشته، حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون گلکسی واچ 3 مطرح شده و این بار، نوبت به تصویر این محصول با رنگ برنزی رسیده است.

در حالی که از تصویر، این گونه برمی‌آید که رنگ این محصول به رزگلد شباهت بیشتری دارد، اما ایوان بلس، افشا کننده معروف دنیای تکنولوژی، شخصی که این تصویر را منتش کرده، مدعی شده است که در مشخصات سرمی منتشر شده از این محصول، به واژه برنز به عنوان رنگ آن اشاره شده است.

در تاریخ 25 ژوئن مصادف با پنجم تیر ماه، تصویر نسخه نقره‌ای رنگ گلکسی واچ 3 نیز در رسانه‌های خبری منتشر شد. این محصول با بدنه نقره‌ای رنگ همراه بود، اما حاشیه دایره‌ای آن کمی تیره‌تر از بدنه به نظر می‌رسید. بند چرمی آن نیز صد چندان به زیبایی Galaxy Watch 3 افزوده بود.

image

 

با وجود این که شواهد و قراین بر این باور هستند که گلکسی واچ 3 در سازهای مختلف به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد، اما ایوان بلس مدعی شده است که تصویر جدید منتشر شده از این محصول، آن را در سایز 41 میلیمتری نشان می‌دهد.

سایز 41 میلیمتری معمولا به عنوان کوچکترین مدل طراحی و ساخته می‌شود که مختص بانوان یا افرادی که دست‌شان نسبت به بقیه کوچک‌تر است، خواهد بود. مدل دیگر کمی بزرگتر است که ممکن است سامسونگ از سایز 44 یا 46 میلی‌متری در طراحی آن کمک بگیرد. محصولات پیشین سامسونگ، در دو مدل 41 و 46 میلیمتری به دنیای تکنولوژی معرفی شدند و بعید نیست که چنین اتفاقی برایGalaxy Watch 3 نیز روی دهد.

سامسونگ معمولا در هنگام معرفی محصولات جدید، سه رنگ متفاوت را برای کاربران در نظر می‌گیرد. اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی واچ اکتیو 2 در سه رنگ استاندارد به دنیای تکنولوژی معرفی شد. اما ممکن است که کره‌ای‌ها این بار سنت‌شکنی کرده و گلکسی واچ 3 را تنها در دو رنگ نقره‌ای و برنزی معرفی و عرضه نمایند.

image

 

در حال حاضر، هیچ گونه سند و مدرکی دال بر دو یا سه رنگ بودن بدنه Galaxy Watch 3 در دسترس نیست و این‌ها تنها حدس و گمان‌هایی هستند که پیرامون این محصول مطرح می‌شوند. اما چیزی که مشخص شده، این است که گلکسی واچ 3 سامسونگ دست کم در دو رنگ نقره‌ای و برنزی معرفی خواهد شد. مدل نقره‌ای با بند چرمی مشکی رنگ و مدل برنزی نیز با بندی به همین رنگ به صورت پیش فرض در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

پیش بینی می‌شود که تاریخ معرفی این محصول به اواخر سال جاری موکول شود، اما متأسفانه هیچ تاریخ دقیقی تا به این لحظه برای موعد رونمایی از گلکسی واچ 3 عنوان نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)