خانهاخبار
موبایل جذاب موتورولا اج لایت 5G احتمالا 17 تیر معرفی می‌شود

موبایل جذاب موتورولا اج لایت 5G احتمالا 17 تیر معرفی می‌شود

موتورولا می‌خواهد در تاریخ 17 تیر ماه رویدادی برای معرفی یک تلفن هوشمند جدید برگزار کند. پیش‌بینی می‌شود که در این رویداد شاهد پرده‌برداری از Motorola Edge Lite 5G باشیم.
۱۳۹۹/۴/۶

موتورولا در سال جاری میلادی با سروصدای زیادی کار خود را شروع کرد و محصولات زیادی را به بازار فرستاد تا بتواند از هر بخش بازار موبایل سهمی به دست آورد. ولی کار این شرکتِ متعلق به لنوو هنوز تمام نشده و آن‌ها حالا می‌خواهند در تاریخ ۷ ژوئیه از دستگاه ناشناخته جدیدی رونمایی کنند.

با توجه به این که گردهمایی‌های حضوری هنوز به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا ایده مناسبی نیستند، احتمال می‌رود که این رویداد صرفا به‌صورت مجازی در تاریخ ۱۷ تیر ساعت ۱۷:۳۰ عصر به وقت تهران برگزار شود. اگر خبر این رویداد هفته پیش منتشر می‌شد، می‌توانستیم انتظار رونمایی از ریزر ۲ را داشته باشیم، اما طبق گزارش‌ها دیگر انتظار نمی‌رود که نسل دوم گوشی تاشوی موتورولا زودتر از سال ۲۰۲۱ عرضه شود، در نتیجه رویداد ۱۷ تیر می‌تواند زمان مناسبی برای معرفی Motorola Edge Lite 5G باشد.

البته این موضوع هنوز قطعی نیست و ممکن است موتورولا به هر طریقی ما را غافل‌گیر کند. علاوه بر این، ما نمی‌دانیم که نام نهایی اج لایت احتمالی چه خواهد بود، اما در نهایت پیش‌بینی می‌شود که این گوشی با قیمت ۴۰۰ دلار از راه برسد. این تلفن هوشمند احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ به همراه ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگری ۶.۷ اینچی و یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

البته این مشخصات برای موبایلی با برچسب قیمت ۴۰۰ دلاری زیادی خوب به نظر می‌رسد، بنابراین بهتر است تا تاریخ ۱۷ تیر صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی پیش خواهد آمد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)