خانهاخبار
گزارشی تازه از زمان‌بندی عرضه پرچمداران سامسونگ در ادامه سال خبر داد

گزارشی تازه از زمان‌بندی عرضه پرچمداران سامسونگ در ادامه سال خبر داد

خبرگزاری ETNews در گزارشی تازه به زمان‌بندی عرضه محصولاتی همچون گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2 و حتی مدل‌های لایت پرچمداران این شرکت اشاره کرده است.
۱۳۹۹/۴/۵

با توجه به افت فروش محصولات سامسونگ در چند ماه اخیر، به نظر می‌رسد که این شرکت از هیچ تلاشی برای معرفی گروه تازه محصولات خود دریغ نخواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این شرکت در تاریخ ۱۵ مرداد رویدادی مجازی برگزار خواهد کرد تا از چندین محصول جدید رونمایی کند.

در نگاه اول این برداشت شاید چندان عجیب نباشد که سامسونگ می‌خواهد از چندین محصول جدید در کنار یکدیگر رونمایی کند. اما بر اساس گزارش جدید خبرگزاری ETNews کره جنوبی، سامسونگ در حقیقت قصد دارد بازار را با موج‌های مختلفی از محصولات خود سیراب کند.

به عبارت دیگر، همان طور که قبلا گفتیم، تاخیر در عرضه گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G باعث شده تا این شرکت تلفن‌های هوشمند تاشوی خود را با فاصله از گلکسی نوت ۲۰ روانه بازار کند. سامسونگ ابتدا گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس (یا الترا) را در ماه اوت عرضه می‌کند.

سپس در ماه سپتامبر نوبت به گلکسی فولد ۲ می‌رسد که از نمایشگری ۷.۶ اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. در انتها هم نسخه 5G گلکسی زد فلیپ در همان ماه سپتامبر عرضه می‌شود که صرفا پردازنده آن به اسنپدراگون ۸۶۵ ارتقا خواهد یافت تا امکان دسترسی به نسل پنجم ارتباطات را داشته باشد.

image

پرچمداران لایت را فراموش نکنید

بله، قبلا در اخبار دنیای موبایل، به شما گفته بودیم که سامسونگ احتمالا امسال گلکسی اس ۲۰ لایت را با نام Galaxy S20 Fan Edition یا FE معرفی خواهد کرد. این گوشی باید در حوالی ژانویه ۲۰۲۱ یعنی همزمان با برگزاری CES 2021 معرفی شود. اگرچه در حال حاضر اطلاعاتی از این گوشی در دسترس نیست، ولی می‌توانیم آن را وارث گلکسی اس ۱۰ لایت به حساب بیاوریم.

پس شاید با دستگاه بزرگی با نمایشگر مسطح، دوربین سلفی حفره‌ای، پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم، اسنپدراگون ۸۶۵ و قیمتی در حدود ۷۰۰ دلار روبرو شویم. این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور در حجم بالاتری تولید شود تا سامسونگ بتواند موبایل مناسب‌تری را با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از ویروس کرونا در اختیار کاربران قرار دهد.

خبرگزاری ETNews همچنین عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ و ایرفون بیسیم گلکسی بادز لایو در ماه اوت را تایید می‌کند، ولی به‌طرز عجیبی به زمان عرضه تبلت گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس اشاره نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)