خانهاخبار
WhatsApp با یک ویژگی جالب در پی جذاب‌تر کردن پیام‌ها است

WhatsApp با یک ویژگی جالب در پی جذاب‌تر کردن پیام‌ها است

این اپلیکیشن پیام‌رسان راه‌های جدیدی را برای شرح حال‌تان پیش روی شما می‌گذارد.
۱۳۹۹/۴/۴

image

 

چت‌های شما در واتس‌اپ با معرفی استیکرهای جدید جلوه بهتری خواهند داشت. استیکرها همیشه جز جدایی‌ناپذیر چت‌های ما هستند و حالا گزینه بهتری در دسترس قرارگرفته است – استیکرهای زنده.

عرضه این ویژگی که آغازشده است در 3 مرحله انجام می‌پذیرد. الان هم در اول راه مرحله ابتدایی هستیم. برای اینکه نگاهی به این فیچر جدید داشته باشید کافی‌ست به نسخه بتا واتس‌اپ سر بزنید.

در مرحله نخست این امکان برای برخی کاربران فراهم‌شده است تا استیکرهای زنده را مشاهده کنند. البته ذخیره کردن و یا ارسال / forward آن‌ها در صورتی امکان‌پذیر است که شما این استیکرهای جدید را (به‌عنوان پیام) دریافت کرده باشید. در این مرحله ابتدایی دانلود و یا استفاده از استیکر پک وجود ندارد.

در حال حاضر این استیکرها در اولین روزهای خود هستند پس تعداد و سرعت انتشارشان بسیار کم است و مطمئناً شاهد افزایش آمار مربوطه در آینده نزدیک خواهیم بود.

دو مرحله بعدی شامل استیکرهای زنده از توسعه‌دهندگان شخص ثالث و عرضه استیکر پک‌های زنده در  فروشگاه واتس‌اپ است. فعلاً از زمان رویداد این مراحل و یا حتی انتشار وسیع استیکرها اطلاعی در دست نیست .

برای استفاده از این استیکرهای جدید لازم است آخرین نسخه بتا واتس‌اپ یا واتس‌اپ بیزینس را به‌روزرسانی کنید. کاربران اندروید از کد اندروید بتا 2.20.194.7 و iOS بتا از کد 2.20.70.26 استفاده خواهند کرد.

شما می‌توانید با استفاده از این لینک، کاربر نسخه بتا اندروید واتس‌اپ باشید. ظرفیت کاربران بتا واتس‌اپ iOS پر شده است اما با پیگیری این لینک این می‌توانید از ظرفیت‌های خالی مطلع شوید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امید واهیک

۱۳۹۹/۴/۶
اگه تلگرام توسط پاول دورف در اروپا و با یه تیم جوون نوشته شده باشه، قطعن واتساپ کار واحد جهادی-کامپیوتری قرارگاه خاتم النبیاست...

Alireza

۱۳۹۹/۴/۵
به خودتون زحمت میدادید 4 تا عکس میذاشتید لااقل !