خانهاخبار
tvOS 14 با پشتیبانی از ابزارهای هوم‌کیت معرفی شد

tvOS 14 با پشتیبانی از ابزارهای هوم‌کیت معرفی شد

اپل در پلتفرم تلویزیون‌های خود از نسخه جدید سیستم عامل اپل تی‌وی به نام tvOS 14 رونمایی کرد که قابلیت‌های متنوعی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
۱۳۹۹/۴/۲

اپل در شب جاری در کنار iOS 14 و iPadOS 14 از نرم‌افزارهای دیگری مثل tvOS 14 رونمایی کرد. tvOS 14 پر از ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های تازه است که اولین و مهم‌ترین آن‌ها اپلیکیشن کاملا جدید Home به حساب می‌آید.

اپل تی‌وی پارسال با tvOS 13 به قابلیت‌هایی مثل کنترل سنتر جدید، پشتیبانی از چند کاربر، سازگاری با کنترلرهای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و اسکرین‌سیورهای زیر دریا مجهز شد. اما امسال شکل این تغییرات عوض شده است.

image

در tvOS 14 شاهد معرفی اپلیکیشن جدیدی به نام Home هستیم که امکان استفاده از ابزارهای هوم‌کیت و قابلیت‌هایی مثل پخش زنده خروجی دوربین‌ها را فراهم می‌سازد. برای مثال می‌توانید با کمک دوربین‌های هوم‌کیت به ازای هر بار که شخصی به مقابل درب خانه شما می‌رسد هشدار دریافت کنید.

علاوه بر این، قابلیت پشتیبانی از چندین کاربر در بازی‌های اپل آرکید در دسترس قرار گرفته است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد دقیقا از همان جایی که آخرین بار بازی خود را رها کرده بودند مراحل را ادامه دهند. همچنین سازگاری با کنترلر ایکس باکس وان در tvOS 14 تقویت شده است.

image

در قسمتی از بخش معرفی tvOS اعلام شد که اپلیکیشن Apple TV در تابستان امسال به تلویزیون‌های هوشمند سونی و ویزیو خواهد رفت. از دیگر ویژگی‌های سیستم عامل tvOS 14 می‌توانیم به قابلیت اشتراک‌گذاری صدا با ایرپاد، نمایش تصویر در تصویر و تماشای عکس‌های اپلیکیشن Photos با کیفیت 4K از طریق ایرپلی اشاره کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)