خانهاخبار
سیستم عامل watchOS 7 برای اپل واچ معرفی شد

سیستم عامل watchOS 7 برای اپل واچ معرفی شد

نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند اپل از ویژگی‌های مختلفی مثل قابلیت پیش‌فرض ردیابی خواب و اشتراک‌گذاری واچ فیس‌ها پشتیبانی می‌کند. در ادامه مطلب نگاهی به بخشی از این قابلیت‌های جدید می‌اندازیم.
۱۳۹۹/۴/۲

اپل امشب در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از سیستم عامل جدید اپل واچ با نام watchOS 7 رونمایی کرد. watchOS 7 شامل ویژگی‌های جدیدی مثل واچ فیس‌های تازه و توانایی اشتراک‌گذاری واچ فیس‌ها با دیگران است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این قابلیت‌ها بیندازیم.

image

قابلیت جدید اشتراک‌گذاری واچ فیس‌ها به کاربران اپل واچ اجازه می‌دهد از واچ فیس‌های یکدیگر استفاده کنند. اگر واچ فیس خاصی را روی ساعت دوستتان دیدید و از آن خوشتان آمد، می‌توانید در عرض چند ثانیه آن را به دستگاه خود منتقل کنید.

image

اپل واچ دستگاهی برای ردیابی دقیق و کامل وضعیت سلامتی و تندرستی است. کوپرتینویی‌ها در watchOS 7 حالت‌های ورزشی جدید رقصیدن، تمرینات کمر، استقامت و سرد کردن را به سیستم عامل خود اضافه کرده‌اند. اپل همچنین تصمیم گرفته که نام اپلیکیشن Activity را به Fitness تغییر دهد.

image

اپلیکیشن پیش‌فرض ردیابی خواب همواره یکی از درخواست‌های اصلی کاربران اپل واچ بوده و اپ جدید Sleep برای همین منظور عرضه می‌شود. این اپلیکیشن برنامه‌ای ساده است که به کاربر کمک می‌کند تا به‌راحتی به خواب برود. وقتی می‌خوابید اطلاعات خواب شما توسط اپل واچ ضبط شده و بعد به صورت گزارشی در اپلیکیشن مذکور به نمایش در می‌آید.

image

یکی از موضوعاتی که اپل غالبا به خاطر آن مورد انتقاد قرار می‌گیرد، عمر باتری اپل واچ است. اگر قرار باشد از قابلیت‌های ثبت وضعیت خواب این دستگاه استفاده کنید، احتمالا دیگر نمی‌توانید شب‌ها اپل واچ را به شارژ بزنید. به همین منظور اپل قابلیتی فراهم کرده تا صبح پس از بیدار شدن به شما اعلام شود که در صورت نیاز دستگاه خود را شارژ کرده و بعد از خانه بیرون بروید.

این شرکت به مناسبت همه‌گیری جهانی ویروس کرونا از قابلیت دیگری برای شستشوی دست‌ها رونمایی کرد که می‌تواند حرکات دست را در هنگام شستشو شناسایی کند. این ویژگی می‌تواند شما را در هنگام شستن دست‌ها راهنمایی کرده و مطمئن شود که به‌درستی و با صرف مدت زمان کافی این کار را انجام می‌دهید.

اپل همچنین اعلام کرد که قابلیت‌های بیشتری برای اپل واچ عرضه خواهد کرد و حتی اشاره‌ای به امکان ترجمه با سیری داشت، اما این قابلیت‌ها را تشریح نکرد.

watchOS 7 از امروز در دسترس توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد و بتای عمومی آن در ماه ژوئیه منتشر می‌شود. با این حال اپل واچ نسل اول و دوم به این سیستم عامل دسترسی نخواهند داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)