خانهاخبار
بازی The Last of Us 2 سریع‌ترین فروش سونی در نسل هشتم را از آن خود کرد

بازی The Last of Us 2 سریع‌ترین فروش سونی در نسل هشتم را از آن خود کرد

بازی موردانتظار The Last of Us Part II در اولین آخر هفته فروش خود توانست تمامی رکوردهای سونی در نسل هشتم را بشکند و بالاتر از تمام بازی‌های قبلی این شرکت قرار بگیرد.
۱۳۹۹/۴/۳

بازی انحصاری جدید پلی استیشن ۴ با نام The Last of Us Part II چند روزی است که به بازار آمده و سروصدای زیادی به پا کرده است. این بازی با امتیاز متای ۹۶ مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته و برای استودیو ناتی داگ مایه سربلندی بوده، هرچند عده‌ای نتوانسته‌اند با داستان آن ارتباط برقرار کنند. اکنون بر اساس گزارش‌های جدید می‌دانیم که The Last of Us Part II، حداقل در بازار بریتانیا، سریع‌ترین فروش را در نسل هشتم سونی از خود به جا گذاشته است.

تا پیش از این، ساخته قبلی ناتی داگ یعنی بازی Uncharted 4 در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سونی قرار داشت. اما حالا The Last of Us Part 2 با فاصله کمی توانسته این رکورد را بشکند و در فروش نخستین آخر هفته خود با ۱ درصد فروش بیشتر در جایگاه اول قرار بگیرد. البته این رده‌بندی شامل آمار فروش دیجیتالی نیست، بنابراین فروش این بازی می‌تواند بیشتر باشد.

The Last of Us Part 2 حالا نه تنها به رکورد سریع‌ترین فروش سونی در این نسل دست یافته، بلکه توانسته عنوان بزرگ‌ترین فروش نسخه‌های فیزیکی در سال جاری در تمامی پلتفرم‌ها را از آن خود کند. این بازی حالا فروشی ۴۰ درصد بیشتر از بازی قبلی رده اول این فهرست یعنی Animal Crossing داشته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Kaveh

۱۳۹۹/۴/۳
Bad 2 saat bazi ham be sahneyi dardnak az bazi miresid ke tarjih midid remove konid baziro va hezar bar migi heyfe 2/5 poli ke dadam