خانهاخبار
چند تصویر زنده از گلکسی واچ 3 سامسونگ منتشر شد

چند تصویر زنده از گلکسی واچ 3 سامسونگ منتشر شد

گلکسی واچ 3 تا چند هفته دیگر معرفی می‌شود، اما حالا به‌تازگی تصاویر زنده‌ای از آن لو رفته که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۴/۳

سامسونگ احتمالا در ماه ژوئیه از ساعت هوشمند جدیدی به نام گلکسی واچ ۳ رونمایی خواهد کرد که همزمان با گلکسی نوت ۲۰ وارد بازار می‌شود. این ساعت مثل نسل‌های قبلی در دو اندازه به بازار می‌آید، اما این بار دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری خواهد داشت.

image

چند روز پیش تصویری زنده از گلکسی واچ ۳ منتشر شد (تصویر بالا) که وجود حاشیه فیزیکی قابل چرخاندن را در آن تایید می‌کرد. حالا امروز چند تصویر زنده دیگر از این ساعت هوشمند به سطح اینترنت راه یافته که ما را بیشتر با این دستگاه آشنا می‌کند. 

با توجه به این که در این تصاویر صفحه گلکسی واچ ۳ روشن است، می‌توانیم اپلیکیشن‌ها و رابط کاربری آن را ببینیم. در سمت راست بدنه این دستگاه دو دکمه قرار گرفته که به‌راحتی در تمامی عکس‌ها قابل مشاهده است، اما همان طور که گفتیم، حاشیه قابل چرخاندن از جمله مهم‌ترین راه‌های تعامل با این دستگاه به حساب می‌آید.

image

گلکسی واچ ۳ ظاهرا نمایشگری ۱.۴ اینچی با پوشش گوریلا گلس DX خواهد داشت. این ساعت ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با استاندارد IP68 و MIL-STD-810G عرضه می‌شود. محصول جدید سامسونگ قادر به شناسایی ضربان قلب، فشار خون، وضعیت خواب و ECG خواهد بود.

مطابق گزارش‌های قبلی، مدل ۴۱ میلی‌متری این دستگاه یک باتری ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی دارد و مدل ۴۵ میلی‌متری به یک باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود. همچنین احتمالا بدنه این دستگاه در دو مدل با جنس استیل ضدزنگ و تیتانیوم در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)