خانهاخبار
همزمان با اعلام تاریخ رونمایی از Honor X10 Max مشخصات آن فاش شد

همزمان با اعلام تاریخ رونمایی از Honor X10 Max مشخصات آن فاش شد

شرکت آنر سرانجام در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که آنر را در اواسط تیر ماه معرفی می‌کند و از سوی دیگر افشاگری در همین وب‌سایت تصویری از برگه مشخصات این گوشی را به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۹/۴/۳

چند وقتی است که شایعاتی درباره نسخه بزرگ‌تر آنر ایکس ۱۰ شنیده می‌شود، و حالا بالاخره رسما تایید شد که موبایلی به نام Honor X10 Max قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه مصادف با ۱۲ تیر معرفی شود. طبق اعلام صفحه رسمی آنر در شبکه اجتماعی چینی ویبو، این گوشی از 5G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین رندری از طراحی بخش جلویی این گوشی در پوستر منتشره از سوی آنر وجود دارد که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

در بخش جلویی آنر ایکس ۱۰ مکس ناچی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی قرار گرفته، در سمت راست بدنه، پایین‌تر از دکمه‌های تنظیم صدا، تورفتگی خاصی را می‌بینیم که احتمالا می‌تواند حسگر اثر انگشت باشد. این گوشی شباهت‌های زیادی به آنر ایکس ۱۰ خواهد داشت ولی صفحه بزرگ‌تری را ارائه می‌کند.

image

آنر ۸ ایکس برادر بزرگ‌تری به نام مکس داشت که هرگز به خارج از چین راه پیدا نکرد. با این حال آنر ۹ ایکس چنین نسخه‌ای نداشت. تا پیش از این، اطلاعات دقیقی از مشخصات این گوشی در دسترس نبود و انتظار داریم که در روزهای آتی گزارش‌های بیشتری در این باره منتشر شود. اما افشاگری در وب‌سایت ویبو تصویری را به اشتراک گذاشته که احتمالا برگه مشخصات آنر ایکس ۱۰ مکس است.

بر اساس اطلاعات موجود در این تصویر، موبایل مذکور از چیپست دیمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک استفاده می‌کند و نمایشگری ۷.۰۹ اینچی با رزولوشن +FHD دارد. انرژی آنر ایکس ۱۰ مکس از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و اندروید ۱۰ بر پوسته Magic UI 3.1.1 اشاره کنیم. ابعاد آنر ایکس ۱۰ مکس ۱۷۴ در ۸۴ در ۸.۹ میلی متر و وزن آن ۲۲۷ گرم است. این محصول در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)