خانهاخبار
توانایی‌های گلکسی Z Flip 5G بسیار بیشتر از ارائه 5G است

توانایی‌های گلکسی Z Flip 5G بسیار بیشتر از ارائه 5G است

در این نوشتار به آخرین شایعاتی که از گلکسی Z Flip 5G به گوش رسیده نگاهی داریم؛ از توانایی پردازشی تا زمان عرضه.
۱۳۹۹/۳/۳۰
image

آخرین مدل‌های اسمارت‌فون‌های سامسونگ قرار است به‌صورت آنلاین در تاریخ 5 ماه آگوست ( چهارشنبه 15 مرداد ) رونمایی شوند. در ماه‌های گذشته افرادی که نسبت به افشای اطلاعات از دیوایس‌های متفاوت فعال بودند نسبت به Galaxy Z Flip کم‌لطفی کردند و اطلاعات زیادی را منتشر نکردند که احتمالاً برای آن‌ها جذابیتی نداشته است.

مشخصاً همه بر این باور هستند که هندست جدید هم ازنظر مشخصات داخلی هم ازنظر ظاهر با Z Flip شباهت بسیاری خواهد داشت. شایعه شده بود که گلکسی Z Flip 5G جدیدترین استاندارد طلایی ارتباطات را همراه با ویژگی‌های نسخه قبلی خود و طراحی تاشو را وارد میدان رقابت خواهد کرد.

بر اساس جدیدترین نتیجه بنچ‌مارک عرضه‌شده Galaxy Z Flip 5G در یکی از موضوعات کلیدی در کنار Galaxy S20 و نوت 20 قرار خواهد گرفت. شاید شما هم حدس زده باشید، توان پردازشی، جایی که Z Flip به‌منظور کاهش قیمت 4G LTE  را با اسنپ‌دراگون 855+ SoC به کار گرفت.

Galaxy Z Flip 5G قرار است به آخرین چیپست Snapdragon 865 با نام KONA مجهز شود. افزایش چشمگیر سرعت عملکرد دیوایس در مقایسه با مادربرد msmnile در Z Flip 4G و همچنین S10 و سری نوت 10 را شاهد خواهیم بود. البته به نظر نمی‌رسد سامسونگ درصدد ارتقا حافظه باشد.

image

نسخه SM-F707B در Geekbench همراه با 8 گیگابایت رم ظاهرشده است که می‌تواند نویدبخش هندستی تاشو با قابلیت پشتیبانی از 5G و احتمالاً مقرون‌به‌صرفه تر در برابر Galaxy Fold  و Galaxy Fold 2 باشد.

ازآنجاکه اخیراً شایعاتی مبنی بر تأمین سیستم خنک‌کننده و تولید محدود دیوایس تا سال 2021 ضمن معرفی آن در آگوست یا سپتامبر به گوش می‌رسد احتمالاً برچسب قیمتی این گوشی تاشو به بیش از  1380 دلار برسد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)