خانهاخبار
گلکسی فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G تا پایان 2020 به‌صورت محدود عرضه می‌شوند

گلکسی فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G تا پایان 2020 به‌صورت محدود عرضه می‌شوند

بر اساس گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد که کمبود قطعات باعث شده که در فرآیند تولید محصولات جدید سامسونگ اختلال پیش بیاید و این مسئله حتی گلکسی نوت 20 پلاس را درگیر کرده است.
۱۳۹۹/۳/۲۹

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰، گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G را در خلال رویدادی موسوم به آنپکد در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی کند. به گفته مکس واین‌باخ، خبرنگار وب‌سایت XDA Developers، گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G در ماه اوت از راه نمی‌رسند. این موضوع توسط راس یانگ، مشاور زنجیره تامین نمایشگرها، نیز تایید شده که می‌گوید این دو دستگاه هنوز به فاز تولید نرسیده‌اند.

او مدعی است که تولید این محصولات در ماه اوت انجام می‌شود و دو دستگاه مذکور در اواخر ماه اوت یا سپتامبر روانه بازار خواهند شد. علت این اتفاق کمبود شیشه فوق باریک یا UTG است که بر روی نمایشگر گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G قرار خواهد گرفت. پیش‌بینی می‌شود که عرضه این دو محصول تا پایان سال ۲۰۲۰ محدود باقی بماند.

یانگ همچنین باور دارد که عرضه گلکسی نوت ۲۰ پلاس/الترا نیز کمی به تعویق می‌افتد. در این‌جا هم ظاهرا مشکل تامین قطعات وجود دارد و پنل‌های LTPO با کمبود مواجه هستند و همین موضوع تولید را کند کرده است. پنل‌های LTPO به گلکسی نوت ۲۰ اجازه می‌دهند تا نرخ نوسازی پویایی داشته باشد. به این ترتیب، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی این دستگاه مصرف انرژی بهینه‌ای خواهد داشت.

با تمام این مشکلات، به نظر می‌رسد که سامسونگ محصولات جدید خود را در ماه مرداد رونمایی می‌کند. ابتدا گلکسی نوت ۲۰ عرضه می‌شود و پس از آن به ترتیب نوبت به گلکسی نوت ۲۰ الترا، گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G می‌رسد.

در گزارش دیگری، حساب کاربری the_tech_guy اعلام کرده که گلکسی فولد ۲ نیز مثل نسل قبلی این گوشی باتری دو تکه خواهد داشت و ظرفیت آن‌ها ۲۰۹۰ و ۲۲۷۵ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. با این حساب، مجموع ظرفیت باتری گلکسی فولد ۲ به ۴۳۶۵ میلی آمپر ساعتی می‌رسد که کمی کمتر از نسل اول گلکسی فولد با باتری ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعتی است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)