خانهاخبار
رندرهای گلکسی تب S7 پلاس با دوربین دوگانه منتشر شد

رندرهای گلکسی تب S7 پلاس با دوربین دوگانه منتشر شد

پس از انتشار رندرهای گلکسی S7 حالا نوبت به مدل پلاس این تبلت رسیده است. در تصاویر امروز دستگاهی مشابه گلکسی تب S7 را می‌بینیم که دوربین دوگانه دارد.
۱۳۹۹/۳/۲۹

رندرهای گلکسی تب S7 هفته گذشته منتشر شدند و طراحی این دستگاه را نشان دادند. حالا امروز نوبت به تصاویر دیگری از مدل پلاس این تبلت رسیده که توسط OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است.

گلکسی تب S7 پلاس ظاهری شبیه مدل عادی S7 دارد. دوربین سلفی این گوشی در حاشیه سمت راست نمایشگر قرار گرفته و در قاب عقب دوربینی دوگانه‌ای را می‌بینیم که در زیر آن شیار مربوط به قلم S Pen قابل مشاهده است. همچنین پایین این شیار می‌توانیم لوگوی سامسونگ را ببینیم.

در پهلوی سمت راست بدنه دکمه پاور، دکمه‌های تنظیم صدا و شکاف سیم کارت و کارت حافظه قرار گرفته، و در سمت چپ پین‌هایی برای اتصال کیبورد جانبی دیده می‌شود. درگاه USB-C این تبلت در پایین آن تعبیه شده و درست مثل مدل عادی تب S7 خبری از جک هدفون در این دستگاه نیست.

image

همان طور که انتظار می‌رفت، گلکسی تب S7 پلاس از تب S7 بزرگ‌تر است. ارتفاع این دستگاه ۲۸۵ میلی‌متر و عرض آن ۱۸۵ میلی‌متر است، در حالی که مدل عادی ۲۵۳ در ۱۶۵ میلی‌متر بود. با این حال، گلکسی تب S7 پلاس از مدل استاندارد این تبلت نازک‌تر است و ضخامت آن فقط به ۵.۷ میلی‌متر می‌رسد.

گلکسی تب S7 نمایشگری ۱۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و گلکسی تب S7 پلاس نمایشگری ۱۲.۴ اینچی با همان نرخ نوسازی خواهد بود. در نتیجه این دستگاه از باتری بزرگ‌تری با ظرفیت ۹۸۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند.

هر دو تبلت جدید سامسونگ پیش‌تر در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده بودند تا تایید شود که از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کنند. البته ممکن است رم‌های دیگری هم برای این دستگاه در دسترس باشد، هرچند هنوز چیزی تایید نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)