خانهاخبار
مشخصات، تصاویر و امتیاز آنتوتوی Asus ROG 3 فاش شد

مشخصات، تصاویر و امتیاز آنتوتوی Asus ROG 3 فاش شد

گوشی گیمینگ آتی ایسوس به‌تازگی از سرویس‌های بنچمارک مختلف از جمله آنتوتو و گیک‌بنچ سردرآورده و همچنین در مرجع چینی TENAA ثبت شده است.
۱۳۹۹/۳/۲۷

موبایل بعدی از سری Asus ROG phone از مرجع چینی TENAA مجوز گرفته و حالا می‌توانیم با بخشی از مشخصات و تصاویر آن آشنا شویم. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و با ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با این گوشی گیمینگ قدرتمند بیشتر آشنا شوید.

موبایل Asus ROG 3 انرژی خود را از یک باتری بسیار بزرگ ۵۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. این گوشی نمایشگری ۶.۵۹ اینچی خواهد داشت که احتمالا از نوع OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود، با این حال هنوز تایید نشده است. البته می‌دانیم که رزولوشن این صفحه نمایش +FHD در نظر گرفته شده است.

ایسوس ROG 3 از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند و در قاب عقب دوربینی سه‌گانه دارد که متشکل از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی است. فعلا نمی‌دانیم که لنز سوم چه مشخصاتی دارد. علاوه بر این، در بخش سلفی دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

خارج از بحث مشخصات فنی و تصاویر، سرویس بنچمارک آنتوتو می‌گوید Asus ROG 3 توانسته به امتیازات خیره‌کننده‌ای دست یابد. این دستگاه با اسنپدراگون ۸۶۵ خود توانسته اوپو فایند ایکس ۲ پرو را پشت سر گذاشته و با اختلافی در حدود ۴۰ هزار امتیاز به عدد ۶۴۶۳۱۰ دست پیدا کند. خود آنتوتو می‌گوید این امتیاز به خاطر ترکیبی از پردازنده اورکلاک‌شده، ۱۶ گیگابایت رم (ظاهرا دو نسخه از رم این دستگاه موجود است) و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی حاصل شده است.

استفاده از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی نیز به افزایش امتیاز UX این تلفن هوشمند کمک کرده است. حداکثر توان پردازنده ROG 3 به سرعت کلاک ۳.۰۹ گیگاهرتز می‌رسد، در حالی که این رقم در حالت عادی معمولا ۲.۸۴ گیگاهرتز است. انتظار داریم که ROG 3 سیستم خنک‌سازی مبتنی بر مایع و تهویه هوا داشته باشد.

ROG Phone II در ماه ژوئیه پارسال معرفی شد. بنابراین با در نظر گرفتن زمان انتشار اطلاعات در مرجع TENAA احتمالا ROG 3 نیز در ماه ژوئیه از راه می‌رسد. با این حال، فعلا باید منتظر بمانیم تا اخبار بیشتر و موثق‌تری در این باره منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Iman

۱۳۹۹/۳/۳۰
قطعا بالای 20 تومن هست و این یعنی ...