خانهاخبار
آیفون تاشو بیشتر شبیه سرفیس Duo خواهد بود

آیفون تاشو بیشتر شبیه سرفیس Duo خواهد بود

بر اساس گزارشی که به‌تازگی از سوی افشاگر معروف، جان پراسر، منتشر شده، به نظر می‌رسد که اپل در حال کار روی موبایل تاشویی شبیه سرفیس Duo است.
۱۳۹۹/۳/۲۷

اخیرا در گزارشی اعلام شده که اپل در حال کار روی یک آیفون تاشو است. حالا امروز افشاگر معروف، جان پراسر، با اشاره به همین شایعه می‌گوید که محصول مذکور واقعا تاشو حساب نمی‌شود. این شرکت در حال کار روی دستگاهی با دو نمایشگر است که با لولا به هم وصل می‌شود. البته پراسر تاکید دارد که پروتوتایپ این گوشی شبیه ترکیبی از دو آیفون در کنار یکدیگر نیست و وقتی دستگاه را باز می‌کنید، دو پنل آن نسبتا پیوسته و بدون فاصله به نظر می‌رسند.

ال‌جی و مایکروسافت از چندی قبل رویکرد مشابهی را در پیش گرفته‌اند. مایکروسافت سرفیس Duo را در دست تولید دارد که در آن دو نمایشگر با لولایی به هم وصل شده‌اند. ال‌جی نیز در برخی از محصولات خود از نمایشگر ثانویه پشتیبانی می‌کند. اگر فکر می‌کنید که وجود لولا می‌تواند آزاردهنده باشد، نباید از خاطر ببرید که گوشی‌های واقعا تاشویی مثل گلکسی فولد نیز همچنان در مرکز صفحه نمایش چین‌خوردگی ایجاد می‌کنند. البته این مسئله در گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ کمتر شده ولی هنوز قابل لمس است.

در هر حال، باید بدانیم که گوشی‌های تاشو محدودیت‌های خاص خودشان را دارند. همچنین بهتر است فراموش نکنیم که استفاده از این دستگاه‌ها باید با مراقبت‌های خاصی انجام بگیرد چون آن‌ها دوام کافی را ندارند. در نتیجه، استفاده از گوشی‌های مجهز به دو نمایشگر منطقی‌تر است و مسیر ایمن‌تری را پیش روی شرکت‌ها قرار می‌دهد.

پراسر می‌گوید پروتوتایپ آیفون تاشوی اپل شبیه آیفون ۱۱ لبه‌های گرد دارد و فریم آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است. البته او می‌گوید این پروتوتایپ ناچ ندارد و حاشیه‌ای باریک روی آن قرار گرفته که میزبان سنسورهای فیس آیدی است. با تمام این‌ها، بعید به نظر می‌رسد که آیفون دو صفحه‌ای اپل امسال از راه برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)