خانهاخبار
وان پلاس 8T احتمالا شارژ سریع 65 واتی خواهد داشت

وان پلاس 8T احتمالا شارژ سریع 65 واتی خواهد داشت

بر اساس اطلاعات تازه‌ای که از نسخه بتای اندروید 11 وان پلاس به دست آمده، به نظر می‌رسد که در نسل بعدی پرچمداران این شرکت شاهد ارائه قابلیت شارژ سریع 65 واتی خواهیم بود.
۱۳۹۹/۳/۲۶

همه گوشی‌های وان پلاس حالتی به نام Engineering Mode دارند که به کاربران اجازه می‌دهد عملکردهای سخت‌افزاری را آزمایش کنند. اگر جدیدترین به‌روزرسانی این نرم‌افزار را به‌شکل دقیق بررسی کنیم احتمالا به چند مورد از ویژگی‌های محصولات آتی این شرکت از جمله شارژ سریع ۶۵ واتی، رنگ جدید آبی یخی و نام ایرباد بیسیم وان پلاس پی می‌بریم.

توسعه‌دهنده‌ای به نام Lavin Amarnani، اطلاعاتی را در بتای اندروید ۱۱ وان پلاس کشف کرده که در آن به وجود سوپر وارپ شارژری با قدرت ۶۵ واتی اشاره شده است. جدیدترین موبایل این شرکت از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این نخستین باری نیست که شاهد اشاره به شارژ سریع ۶۵ واتی هستیم، چون چند هفته پیش در مرجع TUV Rheinland نیز به این شارژر اشاره شده بود.

پرچمداران جدیدی مثل اوپو فایند X2 پرو و ریلمی X50 پرو از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کنند و با توجه به همکاری نزدیک وان پلاس با این شرکت‌ها، ممکن است که فناوری شارژ آن‌ها به محصولات این کمپانی هم راه پیدا کند. این فناروی از طریق باتری دوتکه امکان‌پذیر می‌شود که به خاطر شارژ جداگانه سرعت را بالا می‌برد. با این حال، چنین روشی باعث کاهش سلامت باتری در بلندمدت می‌شود.

در این کد همچنین به تمام رنگ‌های سری وان پلاس ۸ اشاره شده که شامل رنگ جدیدی موسوم به Ice Blue یا آبی یخی است. احتمالا به‌زودی باید منتظر عرضه این مدل باشیم تا در کنار رنگ‌های مشکی، سبز، آبی و درخشش میان‌ستاره‌ای این خانواده قرار بگیرد.

پیش از این در خبری به شما اعلام کردیم که وب‌سایت XDA Developers اشاره به نام وان پلاس پادز را در بتای اندروید ۱۱ این شرکت کشف کرده بود. این دستگاه علاوه بر قابلیت‌های متداول، قابلیتی به نام oppoPodsService دارد که احتمالا اجازه استفاده از قابلیت‌های ایرفون Oppo Enco Free را به ایرباد وان پلاس می‌دهد.

با بررسی کدهای نرم‌افزاری وان پلاس می‌توانیم به بخشی از برنامه‌های آتی این شرکت پی ببریم. وان پلاس در ماه ژوئیه احتمالا به سراغ رونمایی از ایرباد بیسیم خود می‌رود و آن را در کنار یک تلویزیون هوشمند ارزان قیمت و موبایل میان‌رده‌ای به نام وان پلاس Z به کاربران معرفی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که سری وان پلاس 8T نیز نیمه دوم سال از راه برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)