خانهاخبار
رنگ‌های گلکسی نوت 20، گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی بادز لایو لو رفت

رنگ‌های گلکسی نوت 20، گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی بادز لایو لو رفت

افشاگران توئیتری در گزارشی اعلام کرده‌اند که محصولات جدیدی سامسونگ در چه رنگ‌هایی وارد بازار خواهند شد. به نظر می‌رسد که این شرکت امسال مسیر متفاوتی را نسبت به سال گذشته در پیش گرفته است.
۱۳۹۹/۳/۲۶

سامسونگ احتمالا می‌خواهد در مراسمی در تاریخ ۱۵ مرداد از گلکسی نوت ۲۰، گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G رونمایی کند. پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که گلکسی زد فلیپ نسخه جدیدی به رنگ قهوه‌ای خواهد داشت و گلکسی نوت ۲۰ نیز در رنگ‌های خاکستری، سبز نعنایی و مسی عرضه می‌شود. حالا این رنگ‌ها توسط منابع دیگری تایید شده و همراه آن به رنگ‌های گلکسی بادز لایو نیز اشاره شده است.

افشاگران معروف توئیتری، جان پراسر و ایشان آگاروال، تایید کرده‌اند که سامسونگ سری گلکسی نوت ۲۰ را در پنج رنگ و گلکسی زد فلیپ 5G را در سه رنگ عرضه می‌کند. گلکسی نوت ۲۰ ظاهرا در سه رنگ مسی، خاکستری و سبز نعنایی از راه می‌رسد و مدل الترای این گوشی به رنگ‌های مشکی، سفید و مسی مزین می‌شود.

قبلا در گزارشی اعلام شده بود که گلکسی زد فلیپ 5G احتمالا در رنگ‌های مشکی، بنفش و قهوه‌ای عرضه خواهد شد. با این حال، گزارشی جدید وجود رنگ‌های مشکی و مسی آن را تایید کرده و می‌گوید که این تلفن هوشمند تاشو رنگ خاکستری هم خواهد داشت. نسخه LTE گلکسی زد فلیپ در حال حاضر در رنگ‌های مشکی، طلایی و بنفش فروخته می‌شود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ رنگ‌های متنوع‌تر محصولات خود را با فاصله نسبت به ابتدای عرضه به دست کاربران برساند.

این غول بزرگ کره‌ای احتمالا پیش از معرفی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ از گلکسی واچ ۳ و ایرفون بیسیم گلکسی بادز لایو رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که گلکسی بادز لایو قرار است سه رنگ مشکی، مسی و سفید داشته باشد. این دستگاه احتمالا در ماه ژوئیه معرفی می‌شود و همزمان با رویداد آنپکد ماه اوت وارد بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)