خانهاخبار
سرفیس Duo می‌تواند تا اواسط مرداد معرفی شود

سرفیس Duo می‌تواند تا اواسط مرداد معرفی شود

گوشی منعطف اما دو صفحه‌ای مایکروسافت قرار بود تا انتهای سال از راه برسد، اما گزارش‌هایی به دست آمده که از عرضه زودتر از موعد این تلفن هوشمند اندرویدی خبر می‌دهد.
۱۳۹۹/۳/۲۶

مایکروسافت با معرفی سرفیس Duo سعی دارد وارد بازاری شود که هرچند مثل رقبا در آن خبری از نمایشگرهای منعطف نیست، ولی به اندازه کافی جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد. شایعات حاکی از آن است که برخلاف برنامه‌های پارسال این شرکت، اولین موبایل اندرویدی آن‌ها زودتر از موعد عرضه خواهد شد و می‌خواهد به رقابت با محصولات سامسونگ برود.

اگر تلفن هوشمند منعطف Royale FlexPai را نادیده بگیرید، سامسونگ اولین شرکتی بود که گوشی‌های تاشو را وارد بازار مصرفی کرد. اگرچه گلکسی فولد توانست رویاهای زیادی را به واقعیت تبدیل کند، اما مشکلات متعددی در بخش اعتمادپذیری و دوام داشت. با این حال، مایکروسافت فکر می‌کند که با ایده ترکیب دو نمایشگر درون یک صفحه نمایش می‌تواند این مشکلات را برطرف کند.

از آن‌جایی که انتظار می‌رود گلکسی فولد ۲ به همراه گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی شود، زک بودِن از وب‌سایت ویندوز سنترال می‌گوید مایکروسافت هم می‌خواهد تاریخ عرضه گوشی خود را جلو بیندازد تا با سامسونگ وارد رقابت شود. در حال حاضر مشخص نیست که عرضه این گوشی دقیقا چند روز زودتر از رویداد معرفی گلکسی فولد ۲ صورت خواهد گرفت، اما در مجموع چیز زیادی تا عرضه سرفیس Duo باقی نمانده است.

اولین موبایل اندرویدی مایکروسافت که با برند رسمی این شرکت عرضه می‌شود از جدیدترین و بهترین سخت‌افزارهای دنیای موبایل استفاده نخواهد کرد. با این حال، انتظار نداریم که سرفیس Duo خیلی ضعیف‌تر از رقبا باشد، چون مایکروسافت می‌تواند با بهینه‌سازی نرم‌افزارهای این گوشی تجربه‌ای کم‌نظیر را به ارمغان بیاورد.

البته گفتنی است که حتی اگر مایکروسافت سرفیس Duo را پیش از موعد معرفی کند، عرضه آن احتمالا بلافاصله صورت نخواهد گرفت. در همین گزارش گفته شده که موبایل جدید این شرکت دو ماه پس از رونمایی وارد بازار می‌شود و زمان کافی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا بین این گوشی و احتمالا گلکسی فولد ۲ تصمیم‌گیری کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)