خانهاخبار
آنر X10 مکس و آنر X10 پرو در دست تولید قرار دارند

آنر X10 مکس و آنر X10 پرو در دست تولید قرار دارند

پس از معرفی آنر X10 معمولی، حالا افشاگر معروف شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که آنر در حال کار روی دو محصول تازه به نام‌های X10 Max 5G و X10 Pro 5G است.
۱۳۹۹/۳/۲۶

آنر حدودا یک ماه پیش از تلفن هوشمند جدیدی به نام آنر ایکس ۱۰ رونمایی کرد. حالا گزارشی منتشر شده که از عرضه دو گوشی جدید به نام‌های Honor X10 Max 5G و Honor X10 Pro 5G خبر می‌دهد. این اطلاعات توسط اکانت افشاگر Digital Chat Station در وب‌سایت ویبو به اشتراک گذاشته شده ولی او اشاره‌ای به مشخصات این دو گوشی یا تاریخ عرضه آن‌ها نکرده است.

با این حال، حدس می‌زنیم که آنر ایکس ۱۰ مکس نمایشگری بزرگ‌تر آنر ایکس ۱۰ داشته باشد و به تناسب آن از باتری بزرگ‌تری استفاده کند. البته پردازنده این دستگاه هم احتمالا Kirin 820 خواهد بود. مدیر برند آنر، جورج ژائو، قبلا تایید کرده بود که آن‌ها مشغول کار روی موبایلی با صفحه نمایش بزرگ‌تر هستند.

در خصوص آنر ایکس ۱۰ پرو احتمال می‌دهیم که نه تنها با دستگاهی بزرگ‌تر روبرو باشیم، بلکه چیپست قوی‌تر و دوربین بهتری را ببینیم. همچنین پیش‌بینی می‌شود که همچنین فناوری شارژ سریع‌تری نسبت به شارژ ۲۲.۵ واتی آنر ایکس ۱۰ در این دستگاه ارائه شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)