خانهاخبار
کسب امتیاز ۶۷ وان پلاس ۸ پرو از DXOMARK

کسب امتیاز ۶۷ وان پلاس ۸ پرو از DXOMARK

گوشی پرچمدار وان پلاس ۸ پرو در بررسی صدا توانست از DXOMARK امتیاز ۶۷ را در مجموع کسب کند
۱۳۹۹/۳/۲۶
پرچم دار OnePlus 8 Pro به تازگی توسط DXOMARK در زمینه‌ی صدا مورد بررسی قرار گرفته است. گوشی پریمیوم وان پلاس در مجموع توانسته امتیاز ۶۷ را کسب کند که البته گرچه امتیاز عالی‌ای محسوب نمی‌شود اما همچنان یک رقیب قدرتمند در رده‌های مختلف به حساب می‌آید. 
OnePlus 8 Pro اوایل سال جاری به بازار عرضه شد که طراحی صدای آن بر عهده‌ی Dolby Atmos بود و به واسطه‌ی الگوریتم‌های تقویت صدای Dolby Atmos انتظار یک صدای همه‌ جانبه و بی‌نظیر می‌رفت. گوشی پرچم‌دار وان پلاس در مجموع امتیاز ۶۷، در حالت پخش امتیاز ۶۸ و همچنین امتیاز ۶۳ را در حالت ظبط به دست آورد. در آزمایش‌های پخش، گوشی چینی از پویایی خوبی برای فیلم و موسیقی برخوردار بود، اما در حین بازی عملکرد خوبی از خود نشان نداد و کنترل خوب آن توسط چند عامل مصنوعی از بین می‌رود. متاسفانه حجم کلی صدا به خوبی وان پلاس ۷ پرو که سال گذشته معرفی و موفق به دریافت امتیاز ۶۵ در این زمینه شده بود، نیست.
image

 
در هنگام ظبط نیز عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد اما برخی صداهای مصنوعی در پس زمینه به گوش می‌خورد که غیر طبیعی است. اما در طول ظبط ویدیو از طریق دوربین‌های عقب و حتی سلفی، گستره‌ و صدای محیط با توجه به فاصله در ظبط رضایت بخش است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ali

۱۳۹۹/۳/۲۶
:|

منفرد

۱۳۹۹/۳/۲۶
ضبط درسته
نه ظبط

dehghan

۱۳۹۹/۳/۲۶
ضبط درسته نه ظبط