خانهاخبار
Vivo V19 Neo با اسنپدراگون 675 و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

Vivo V19 Neo با اسنپدراگون 675 و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

عضو جدید محصولات ویوو تلفن هوشمندی به نام V19 Neo است که نمایشگری 6.44 اینچی با رزولوشن +FHD دارد. این گوشی با دوربین چهارگانه عرضه می‌شود.
۱۳۹۹/۳/۲۵

ویوو به‌تازگی عضو جدیدی را از سری V محصولات خود معرفی کرده که Vivo V19 Neo نام دارد. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ و پوسته FunTouch OS 10 استفاده می‌کند و با اسنپدراگون ۶۷۵ به بازار می‌آید. V19 نئو ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع سوپر امولد الترا O با رزولوشن +FHD دارد. زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت قرار گرفته و در گوشه بالای سمت راست آن حفره‌ای برای دوربین سلفی به چشم می‌خورد. این دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است و از قابلیت‌های Super Night Mode و Super Night Selfie پشتیبانی می‌کند.

image

در قاب عقب این گوشی دوربینی با طراحی حرف L دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. Vivo V19 Neo انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ سریع ۱۸ واتی برخوردار است. این گوشی پیش‌تر با نام V19 در اندونزی و با نام V17 در هند به فروش رفته بود.

V19 Neo در دو رنگ آبی و سفید با قیمت ۳۶۰ دلار وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)