خانهاخبار
اندازه نمایشگر داخلی و خارجی گلکسی فولد 2 افزایش می‌یابد

اندازه نمایشگر داخلی و خارجی گلکسی فولد 2 افزایش می‌یابد

بر اساس گزارشی که به‌تازگی توسط یک نشریه کره‌ای منتشر شده، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد اندازه نمایشگر گلکسی فولد 2 را نسبت به نسل قبلی افزایش دهد.
۱۳۹۹/۳/۲۵

گلکسی فولد ۲ یکی از موردانتظارترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ است. این گوشی سومین موبایل تاشو از محصولات شرکت سامسونگ خواهد بود که پس از عرضه نسل اول گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ روانه بازار می‌شود. در چند وقت اخیر شایعات مختلفی درباره این گوشی منتشر شده بود و حالا اطلاعات تازه‌ای از کره جنوبی به دست آمده که وجود صفحه نمایش بزرگ‌تر را در این تلفن هوشمند تایید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ETNews، اندازه نمایشگر خارجی و داخلی گلکسی فولد ۲ به ترتیب ۱.۶۳ و ۰.۴ اینچ از نسل اول گلکسی فولد بزرگ‌تر خواهد شد. این یعنی گلکسی فولد ۲ از یک پنل خارجی ۶.۲۳ اینچی و یک پنل داخلی ۷.۷ اینچی استفاده می‌کند. مطابق گزارش‌های قبلی، این دستگاه ظاهرا به خاطر محدودیت‌های فنی قلم S Pen نخواهد داشت. اما نمایشگر داخلی آن مثل سری گلکسی اس ۲۰ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند می‌شود.

یکی از پیشرفت‌های قابل توجه این نسخه نسبت به نسل اول گلکسی فولد استفاده از شیشه فوق باریک یا UTG خواهد بود که به جای پلیمید بی‌رنگ (CPI) قرار می‌گیرد. این فناوری پیش‌تر در گلکسی زد فلیپ استفاده شده بود. گلکسی فولد ۲ در حال حاضر به فاز تولید رفته و سامسونگ از ماه پیش سفارش قطعات آن را آغاز کرده است.

تحلیل‌گران معتقدند که سامسونگ می‌خواهد در طول یک سال پیش رو ۳ میلیون گلکسی فولد ۲ بفروشد، اما اولین گروه از سفارشات صرفا برای ۳۰۰ هزار دستگاه آماده خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این تلفن هوشمند در کنار گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی شود و احتمالا قبل از پاییز به ویترین فروشگاه‌ها برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)