خانهاخبار
گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو در ماه ژوئیه معرفی می‌شوند

گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو در ماه ژوئیه معرفی می‌شوند

بر اساس گزارش جدید وی‌سایت SamMobile، سامسونگ می‌خواهد لوازم جانبی جدید خود را زودتر از پرچمداران آتی خود معرفی کند.
۱۳۹۹/۳/۲۳

پیش‌تر انتظار می‌رفت که سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد علاوه بر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ از گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو نیز رونمایی کند. اما اخیرا گزارش جدیدی از سوی وب‌سایت SamMobile منتشر شده که مدعی است سامسونگ لوازم جانبی خود را زودتر در ماه ژوئیه معرفی می‌کند.

این منبع اشاره‌ای به تاریخ دقیق رونمایی از این محصولات ندارد، اما می‌گوید کره‌ای‌ها می‌خواهند گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو را ماه آینده میلادی معرفی کنند. البته در این گزارش آمده که هر دو دستگاه تقریبا همزمان با رویداد آنپکد ۱۵ مرداد روانه بازار خواهند شد.

image

گلکسی واچ ۳ در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی متری عرضه می‌شود و طبق اعلام مرجع NBTC نسخه‌ای با پشتیبانی از LTE خواهد داشت. این ساعت هوشمند جی‌پی‌اس داخلی دارد و با گوریلا گلس DX محافظت می‌شود. سامسونگ آن را با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاوم کرده و همچنین استاندارد دوام MIL-STD-810G را کسب کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره گلکسی بادز لایو در دسترس نیست، ولی پیش‌تر رندرهایی از این هدست بیسیم منتشر شده بود که آن را در ادامه می‌بینید. گفته می‌شود که این دستگاه قابلیت حذف نویز فعال (ANC) خواهد داشت و باید قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)