خانهاخبار
ردمی 9 با دوربین چهارگانه و قیمت ارزان معرفی شد

ردمی 9 با دوربین چهارگانه و قیمت ارزان معرفی شد

شیائومی امروز بالاخره از ردمی 9 رونمایی کند تا این گوشی خوش قیمت را با پردازنده‌ای نسبتا پرقدرت در اختیار علاقه‌مندان بگذارد. ردمی 9 ترکیبی از بهترین ویژگی‌های یک موبایل مقرون به صرفه است.
۱۳۹۹/۳/۲۲

سری ردمی نوت ۹ از چند وقت پیش وارد بازار شد، اما شیائومی تازه امروز از ردمی ۹ رونمایی کرده است. این تلفن هوشمند در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه دارد و از پردازنده‌ای پرقدرت استفاده می‌کند. علاوه بر این، برچسب قیمتی مناسبی روی ردمی ۹ خورده که آن را برای کاربران جذاب می‌کند. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

ردمی ۹ نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD دارد که نسبت به رزولوشن +HD ردمی ۸ ارتقا یافته است. صفحه نمایش این گوشی توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و شیائومی می‌گوید که نسبت صفحه به بدنه آن ۸۹.۸۳ درصد است.

image

ردمی ۹ از تراشه هلیو G80 مدیاتک استفاده می‌کند و همراه آن ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند و قادر است با کمک کارت حافظه ظرفیت خود را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهد.

همان طور که گفتیم، در قاب عقب ردمی ۹ چهار دوربین قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۱۸ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی اب دیافراگم f/2.4 و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. در بخش سلفی هم ناچی قطره‌ای دیده می‌شود که از یک لنز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 میزبانی می‌کند.

image

این گوشی یک باتری بزرگ ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی دارد که با شارژ سریع ۱۸ واتی سازگار است، اما در جعبه گوشی فقط شارژر ۱۰ واتی وجود دارد. ردمی ۹ از درگاه USB-C بهره می‌برد و جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد. این گوشی همچنین به بلوتوث ۵.۰، رادیو FM، وای فای 802.11 b/g/n و NFC مجهز است که آخری فقط در برخی بازارها ارائه می‌شود.

image

ردمی ۹ در حال حاضر در شعبه اسپانیایی شیائومی در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش عرضه می‌شود. قیمت مدل پایه آن با ۳ گیگ رم + ۳۲ گیگ حافظه داخلی ۱۴۹ یورو است و برای مدل ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی به ۱۷۹ یورو می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)