خانهاخبار
نحوه‌ی انتقال حساب کاربری سیگنال به دستگاه‌های جدید

نحوه‌ی انتقال حساب کاربری سیگنال به دستگاه‌های جدید

سیگنال به تازگی از قابلیت جدیدی پرده برداری کرده که می‌توان حساب کاربری و تاریخچه‌ی پیام‌ها را به گوشی جدید منتقل کرد
۱۳۹۹/۳/۲۲

پیکربندی یک آیفون جدید به طرق مختلف می‌تواند کاری زمان‌بر باشد، خصوصا زمانی که قرار است برنامه‌های شخص ثالث را روی آن نصب کرد، در حالی که راهی برای انتقال آسان اطلاعات از گوشی قبلی وجود ندارد. این مورد در خصوص برنامه‌ی پیام‌رسان محبوب و حافظ حریم خصوصی سیگنال نیز وجود داشته است. اما اکنون می‌توانید در مورد نحوه ی انتقال اطلاعات خود از این پیام‌رسان به آیفون جدید آگاه شوید.

سیگنال امروز و در پستی اعلام کرد که امکان انتقال حساب کاربری و تاریخچه‌ی پیام‌های کاربر را ممکن کرده است. این ویژگی برای آیفون و آیپد است و به صورت رمزگذاری شده این انتقال صورت می‌گیرد.

سیگنال iOS اکنون ویژگی جدیدی را شامل می‌شود که امکان انتقال به یک آیفون یا آیپد کاملا جدید را؛ در حالی که به طور ایمن اطلاعات سیگنال را از دستگاه iOS موجود خود منتقل می‌کنید، امکان پذیر می‌کند. مانند تمام ویژگی‌های دیگر سیگنال، فرایند رمزگذاری end-to-end برای محافظت از حریم خصوصی کاربران پیش‌بینی شده است. انتقال اطلاعات فرایندی مشابه AirDrop خواهد داشت، بنابراین اطلاعات زیادی را می‌توان در فاصله‌ی زمانی اندکی منتقل کرد.

image

چگونه حساب کاربری و پیام‌های خود را به آیفون جدید منتقل کنیم

  1. آیفون قدیمی و جدید یا آیپد خود را در دسترس قرار دهید.
  2. برنامه‌ی سیگنال را روی آیفون جدید نصب کنید.
  3. برنامه‌ را در آیفون یا آیپد جدید باز کنید و مراحل پیکربندی را آغاز کنید.
  4. بعد از وارد کرد شماره تلفن خود در برنامه‌ی سیگنال گزینه‌ی Transfer from iOS device را انتخاب کنید.
  5. در آیفون قدیمی خود اعلان انتقال ظاهر می‌شود، آن را تایید  کنید و گزینه‌ی شروع انتقال را بزنید.
  6. از دستگاه قدیمی خود برای اسکن کد QR نمایش داده شده در گوشی جدید استفاده کنید.
  7. فرایند انتقال در عرض چند دقیقه انجام می شود.

پس از کامل شدن انتقال، اطلاعات کاربر در دستگاه قدیمی پاک می‌شود و کاربر می‌تواند بلافاصله استفاده از این برنامه را در آیفون جدید شروع کند. برای کاربرانی که خیلی در مورد نحوه‌ی کار این فرایند کنجکاو هستند، توضیحات بیشتری آورده شده است.

دستگاه موجود در کنترل کامل کاربر است. اعلان انتقال در دستگاه موجود ظاهر می‌شود و قبل از ارسال هرگونه اطلاعات، صحت اتصال را باید تایید کرد و گوشی قبل از شروع انتقال باید کد QR نمایش داده شده را به صورت کامل اسکن کند. سیگنال یک رمز عددی منحصر به فرد برای اتصال رمزگذاری شده ایجاد می‌کند و یک MAC در کد QR تعبیه کرده تا بتواند ارتباط را تایید کند. کد QR به خودی خود هیچ‌گونه اطلاعاتی را در بر نمی گیرد. اگر شخص دیگری در نزدیکی شما حضور داشته باشد و خیلی سریع کد را اسکن کند، در بدترین حالت ممکن می‌تواند قبل از کاربر داده‌ها را به دستگاه جدید منتقل کند. حتی در این صورت هم جای نگرانی نیست، چرا که کاربران می‌توانند برنامه را پاک کنند و مجددا آن را نصب نمایند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)