خانهاخبار
رویداد معرفی بازی‌های PS5 پنج‌شنبه شب برگزار می‌شود

رویداد معرفی بازی‌های PS5 پنج‌شنبه شب برگزار می‌شود

سونی در اطلاعیه جدیدی اعلام کرده که رویداد تاخیرخورده آن‌ها پنج‌شنبه شب همین هفته برگزار خواهد شد. در این مراسم ممکن است از ظاهر PS5 نیز رونمایی شود.
۱۳۹۹/۳/۲۰

سونی در ابتدا قرار بود مراسم رونمایی از بازی‌های PS5 را در تاریخ ۱۵ خرداد برگزار کند، ولی آن را به خاطر اعتراضات آمریکا به تعویق انداخت تا صداهای مهم‌تری شنیده شود. این شرکت حالا اعلام کرده که رویداد خود را در تاریخ جمعه ۲۳ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران (به عبارتی پنج‌شنبه شب) برگزار خواهد کرد.

این شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود که در این استریم زنده به سراغ رونمایی از بازی‌هایی می‌رود که پس از عرضه پلی استیشن ۵ از راه می‌رسند. در نتیجه این احتمال مطرح است که از ظاهر خود PS5 نیز برای اولین بار رونمایی شود. با این حال هنوز چیزی به طور قطع مشخص نیست و فعلا باید صبر کنیم.

پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که سونی در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو رویدادهای بیشتری خواهد داشت و اگر PS5 در مراسم پس فردا شب حاضر نشود، رونمایی آن به رویدادهای آتی موکول می‌شود. این شرکت پیش‌تر کنترلر کنسول نسل بعد خود را معرفی و اعلام کرده بود که با این دسته می‌توانید بازی‌ها را به معنای واقعی کلمه احساس کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)