خانهاخبار
موتورولا وان فیوژن پلاس با دوربین چهارگانه و باتری بزرگ معرفی شد

موتورولا وان فیوژن پلاس با دوربین چهارگانه و باتری بزرگ معرفی شد

وان فیوژن پلاس دستگاه قدرتمندی با قیمت مناسب است که اسنپدراگون 730 را با دوربینی چهارگانه و یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی در اختیار شما قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۳/۲۰

موتورولا چند روز پیش از دو گوشی مقرون به صرفه جدید به نام‌های موتو جی فست و موتو E رونمایی کرد. ولی حالا به سراغ معرفی محصول قدرتمندتری رفته که رنج قیمتی بالاتری را هدف قرار می‌دهد. این شرکت ساعاتی پیش از تلفن هوشمند جذابی به نام +One Fusion رونمایی کرد که مشخصاتی قابل قبولی را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

طراحی

طراحی پلاستیکی وان فیوژن پلاس چندان تفاوتی با زبان طراحی فعلی این شرکت ندارد. این دستگاه شبیه سایر گوشی‌های سری موتو است و از حسگر اثر انگشتی استفاده می‌کند که طبق معمول زیر لوگوی موتورولا در قاب عقب دستگاه قرار دارد. وان فیوژن پلاس یک دکمه مخصوص گوگل اسیستنت دارد و در نمایشگر آن اثری از ناچ یا حفره دیده نمی‌شود.

image

موتورولا در این گوشی از مکانیزم دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده کرده تا یکپارچگی صفحه نمایش را حفظ کند. وان فیوژن پلاس پوشش ضدآب دارد، ولی صرفا در برابر پاشش قطرات آب و مقادیر کم آن مقاوم است. این گوشی بلندگوی قدرتمندی دارد که صدای بسیار شفافی را تولید می‌کند. موتورولا در وان فیوژن پلاس جک ۳.۵ میلی متری هدفون قرار داده تا عاشقان موسیقی بتوانند از لوازم جانبی مورد نیاز خود استفاده کنند.

image

از دیگر ویژگی‌های خاص طراحی این تلفن هوشمند می‌توانیم به قابلیت‌های اختصاصی رابط کاربری دستگاه اشاره کنیم که به شما اجازه می‌دهد تم خاص خود را بسازید و فونت، رنگ، شکل آیکن‌ها یا انیمیشن حسگر اثر انگشت را مطابق میل خود انتخاب کنید.

مشخصات سخت‌افزاری

موتورولا وان فیوژن پلاس نمایشگری ۶.۵ با رزولوشن +FHD دارد. نسبت تصویر این گوشی ۱۹.۵:۹ است و از ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل استفاده می‌کند تا تراکم آن ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ برسد. پنل این گوشی با HDR10 سازگار است و اجازه پخش محتواهای HDR را می‌دهد.

image

وان فیوژن پلاس از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ کوآلکام بهره می‌برد که در دنیای میان‌رده‌ها بسیار رواج دارد. این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و اگر بخواهید می‌توانید این ظرفیت را با کمک کارت حافظه ارتقا دهید.

موبایل جدید موتورولا انرژی خود را از طریق یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که عمری تقریبا دو روزه را برای وان فیوژن پلاس به ارمغان می‌آورد. این گوشی از شارژ سریع ۱۵ واتی برخوردار است. ابعاد وان فیوژن پلاس برابر ۱۶۲ در ۷۶ در ۹.۶ میلی متر و وزن آن ۲۱۰ گرم است. این گوشی از 4G LTE، بلوتوث ۵.۰، دو سیم کارت و درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند.

image

دوربین

در قاب عقب وان فیوژن پلاس دوربین چهارگانه‌ای دارد که در اصل سه لنز آن قادر به تصویربرداری است و لنز چهارم صرفا به عنوان سنسور تشخیص عمق عمل می‌کند. لنز اصلی این گوشی یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی با فناوری پیکسل چهارگانه است که شفافیت بالایی دارد و به منظور اطمینان از فوکوس دقیق و سریع از فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می‌کند.

لنز بعدی یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۸ درجه‌ای است که پوشش بالایی را فراهم می‌کند. و در نهایت یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد که موتورولا می‌گوید جزئیات آن حدود دو برابر سایر لنزهای ماکروی بازار است. در بخش سلفی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

image

سایر قابلیت‌های دوربین وان فیوژن پلاس شامل نایت ویژن، بهینه‌سازی با هوش مصنوعی، HDR خودکار، زوم با رزولوشن بالا، ثبت تصاویر RAW، سینماگراف و غیره است. در مجموع به نظر می‌رسد که توانایی‌های دوربین این گوشی برای دسته تلفن‌های هم‌رده خود بسیار مناسب است.

قیمت و زمان عرضه

قیمت موتورولا وان فیوژن پلاس ۲۹۹ یورو است. موتورولا با این قیمت‌گذاری به رقابت مستقیم با محصولات میان‌رده هوآوی و شیائومی رفته و سعی دارد تا سهمی از این بازار را برای خود به دست آورد. موبایل جدید این شرکت قرار است در ابتدا در برخی از بازارهای اروپایی عرضه شود، ولی تاریخی برای عرضه جهانی آن در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)