خانهاخبار
صفحه پشتیبانی گلکسی واچ 3 در دسترس قرار گرفت

صفحه پشتیبانی گلکسی واچ 3 در دسترس قرار گرفت

صفحه‌ای در وب‌سایت سامسونگ برای پشتیبانی از گلکسی واچ 3 در دسترس قرار گرفته که به عرضه قریب‌الوقوع این ساعت هوشمند اشاره دارد.
۱۳۹۹/۳/۲۰

سامسونگ از سال ۲۰۱۸ ساعت جدیدی از سری گلکسی واچ نسل اول معرفی نکرده است. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند تازه‌ای به نام گلکسی واچ ۳ در دست تولید قرار دارد و پس از دریافت مجوز NBTC، حالا سامسونگ صفحه پشتیبانی آن را بالا آورده تا بیش از هر زمان دیگری به عرضه آن نزدیک باشیم.

این صفحه که اولین بار توسط وب‌سایت MySmartPrice کشف شد، نشان می‌دهد که گلکسی واچ ۳ چهار مدل با شماره‌های SM-R840NZKAKOO و SM-R840NZSAKOO و SM-R850NZDAKOO و SM-R850NZSAKOO دارد. صفحه پشتیبانی این ساعت اطلاعاتی درباره مشخصات یا ویژگی‌های این دستگاه ارائه نمی‌کند اما بالا آمدن آن به عرضه قریب‌الوقوع این محصول اشاره دارد.

طبق شایعات، گلکسی واچ ۳ دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی متری خواهد داشت. این دستگاه احتمالا در مدلی با پشتیبانی از LTE عرضه می‌شود ولی مشخصه کلیدی طراحی آن بازگشت لبه چرخنده نمایشگر است. سامسونگ در گلکسی واچ اکتیو ۲ این لبه را کنار گذاشته و آن را با لبه‌ای مجازی جایگزین کرد. اما در گلکسی واچ ۳ شاهد بازگشت لبه فیزیکی چرخنده خواهیم بود. علاوه بر این، گلکسی واچ ۳ جی‌پی‌اس، وای فای، بلوتوث و حسگر تشخیص ضربان قلب خواهد داشت. این دستگاه احتمالا از محافظ گوریلا گلس XD بهره‌مند می‌شود و با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاومت بالایی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)