خانهاخبار
گوشی HTC Desire 20 Pro با دریافت دو مجوز جدید به عرضه نزدیک‌تر شد

گوشی HTC Desire 20 Pro با دریافت دو مجوز جدید به عرضه نزدیک‌تر شد

اولین تلفن هوشمند HTC که قرار است با برخورداری از اندروید 10 به بازار بیاید، اخیرا موفق به کسب مجوزهای مربوط به بلوتوث و وای فای شده است تا به اطلاعات بیشتری درباره آن دست پیدا کنیم.
۱۳۹۹/۳/۱۹

از HTC انتظار می‌رود که به‌زودی از تلفن هوشمند تازه‌ای به نام Desire 20 Pro رونمایی کند. این گوشی با شماره مدل HTC 2Q9J100 در دست توسعه قرار دارد و با توجه به صدور مجوز NCC به نظر می‌رسد که تایوان یکی از اولین کشورهای دریافت‌کننده آن باشد. پیش‌تر در خبری به افشای مشخصات فنی این گوشی در گوگل پلی کنسول اشاره کرده بودیم. این دستگاه حالا از دو مرجع بلوتوث SIG و اتحادیه وای فای نیز مجوز دریافت کرده است.

بر اساس اسناد موجود، دیزایر ۲۰ پرو از بلوتوث ۵.۰ بهره می‌برد. اتحادیه وای فای می‌گوید موبایل جدید HTC از وای فای دو بانده پشتیبانی می‌کند و با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. با این حساب، دیزایر ۲۰ پرو اولین موبایل این شرکت خواهد بود که با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود.

image

این گوشی قبلا در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده بود. گیک‌بنچ نشان داد که دیزایر ۲۰ پرو از اسنپدراگون ۶۶۵ و ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این اطلاعات در گوگل پلی کنسول نیز تایید شد. علاوه بر این، با کمک سرویس گوگل توانستیم بفهمیم که رزولوشن نمایشگر این تلفن هوشمند +FHD معادل ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است.

شماتیکی که اولین بار توسط افشاگر معروف، ایوان بلس، به دست ما رسیده بود نشان می‌داد که دیزایر ۲۰ پرو نخستین موبایل HTC با دوربین سلفی حفره‌ای خواهد بود. اندازه دقیق نمایشگر این گوشی هنوز مشخص نیست. در قاب عقب دوربینی چهارگانه را می‌بینیم که در سمت راست آن حسگر اثر انگشت فیزیکی دیده می‌شود.

به‌علاوه، این احتمال وجود دارد که مدل استانداردی در کنار این مدل پرو از دیزایر ۲۰ معرفی شود. شایعات حاکی از آن است که HTC می‌خواهد این تلفن هوشمند را در ماه آینده میلادی رونمایی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)