خانهاخبار
آموزش: سه روش مختلف برای حذف اپلیکیشن‌ها در اندروید

آموزش: سه روش مختلف برای حذف اپلیکیشن‌ها در اندروید

اگر تعداد اپلیکیشن‌های بلا استفاده روی گوشی شما در حال ازدیاد است، بهتر است جلوی آنها را بگیرید.
۱۳۹۹/۳/۱۹

این روزها با پیشرفت دنیای تکنولوژی، توسعه دهندگان و برنامه نویسان هم به دنبل ساخت اپلیکیشن‌های جدید هستند. دانلود و نصب تعداد زیادی از این اپلیکیشن‌ها مسلما فضای زیادی از حافظه گوشی شما را ذخیره خواهد کرد و برخی مواقع، ممکن است شما اپلیکیشنی را نصب کنید و از آن غافل شوید و مدت‌ها بلا استفاده بماند.

پیشنهاد می‌کنیم که هر چند وقت یک بار، اپلیکیشن‌های موجود در گوشی‌تان را بررسی و موارد غیر قابل استفاده را حذف کنید. در این مطلب، سه روش مختلف برای انجام این کار را با شما در میان خواهیم گذاشت. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.

image

 

ابتدا با ساده ترین و در واقع متداول ترین روش شروع می‌کنیم. این کار روی تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی جوابگوست. به این صورت که انگشت خود را روی آیکون اپلیکیشن مورد نظر نگه داشته و از منوی باز شده، گزینه Uninstall را انتخاب کنید. اگر چنین موردی در منوی مورد نظر وجود نداشت، وارد App Info شده و سپس Uninstall را انتخاب نمایید.

حالا دو روش دیگر را برای حذف اپلیکیشن‌ها بررسی می‌کنیم:

در روش اول، می‌توانید به مسیر زیر وارد شوید:

Settings> Apps & Notifications (در برخی محصولات اندرویدی تنها با نام Apps نوشته شده است)

حالا اپلیکیشن مورد نظر را از این لیست انتخاب کرده، وارد صفحه مربوط به آن شوید و از آن قسمت گزینه Uninstall را انتخاب کنید. برای برخی افراد، ورود به لیست کامل اپلیکیشن‌ها و پیدا کردن آیتم مورد نظر، بهتر از پیدا کردن آیکون اپلیکیشن از میان هزاران نرم‌افزار نصب شده روی گوشی است.

image

 

در روش دوم، می‌توانید از پلی استور گوگل برای حذف اپلیکیشن استفاده کنید. به این صورت که نرم‌افزار مربوطه را در پلی استور سرچ کرده و از دکمه Uninstall که در کنار Open قرار گرفته است، استفاده کنید.

image

 

برای گوشی‌های سامسونگ و وان پلاس، برخی روش‌ها با محصولات دیگر متفاوت است. به عنوان مثال زمانی که انگشت خود را روی آیکون اپلیکیشن نگه می‌دارید، در محصولات این دو برند گزینه Uninstall وجود داشته و نیازی به وارد شدن به قسمت App Info نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)