خانهاخبار
رندر و مشخصات Moto E LE با دوربین دوگانه لو رفت

رندر و مشخصات Moto E LE با دوربین دوگانه لو رفت

پس از معرفی دو موبایل مقرون به صرفه جدید موتورولا، ظاهرا حالا نوبت به دستگاه اقتصادی دیگری رسیده که Moto E LE نام دارد و قرار است با ناچ قطره‌ای از راه برسد.
۱۳۹۹/۳/۱۹

موتورولا دیروز از دو تلفن هوشمند مقرون به صرفه رونمایی کرد. حالا طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که به‌زودی باید منتظر محصول دیگری باشیم تا به جمع Moto G Fast و Moto E بپیوندد. این دستگاه Moto E LE نام خواهد داشت. اخیرا رندر و اطلاعاتی درباره این گوشی هوشمند منتشر شده که شباهت‌های زیادی را بین Moto E LE و Moto E هویدا می‌کند.

همان طور که در رندر زیر می‌بینید، موتو E LE دارای ناچی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی است. صرف‌نظر از ناچ دستگاه، حاشیه‌های نسبتا ضخیمی، به‌خصوص در بخش پایین نمایشگر، دیده می‌شود. در قاب عقب دوربینی دوگانه قرار گرفته که لنزهای آن جدا از هم قرار دارند. سنسور دوم با فلش LED در یک کادر قرار دارد و کمی آن طرف‌تر می‌توانیم لوگوی موتورولا را ببینیم که نقش حسگر اثر انگشت را ایفا می‌کند.

دستگاه حاضر در این تصویر به رنگ آبی است، ولی انتظار می‌رود که رنگ‌های بیشتری در زمان عرضه در اختیار کاربران قرار بگیرد. طبق اطلاعات پایگاه داده اپراتور ورایزن، موتو E LE نمایشگری با رزولوشن +HD دارد و از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده می‌کند. این گوشی از یک باتری ۳۵۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و ابعاد آن ۱۵۹ در ۷۶ در ۸.۶۵ میلی متر است. موتو E LE با اندروید ۱۰ روانه بازار می‌شود.

شایعات پیش‌تر از این موضوع حکایت داشت که موتو E LE جایگزین موتو E6 پلاس خواهد بود. با این حال، هنوز زمانی برای عرضه این گوشی اعلام نشده و اطلاعاتی درباره قیمت آن در دست نداریم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)