خانهاخبار
مصاحبه اختصاصی جی اس ام با مهندس علی میزانی - آینده ارزهای دیجیتال و تاثیر آن روی گوشی‌های هوشمند

مصاحبه اختصاصی جی اس ام با مهندس علی میزانی - آینده ارزهای دیجیتال و تاثیر آن روی گوشی‌های هوشمند

مدتی است که مفهومی به نام ارز دیجیتال بر سر زبان‌ها افتاده و کسانی که به دنبال راه‌های مختلف سرمایه‌گذاری‌اند به این بازار نگاهی ویژه دارند. در این مصاحبه در مورد آینده این ارزها مصاحبه‌ای مفصل را برایتان آماده کرده‌ایم.
۱۳۹۹/۳/۱۷

بازار سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال بسیار گرم است و بسیاری از افراد که قدرت ریسک بالایی دارند و به دنبال سرمایه‌گذاری‌اند با جدیت این بازار را دنبال می‌کنند. به دلیل اهمیت این بازار سرمایه‌گذاری ما در جی اس ام مصاحبه‌ای اختصاصی را با مهندس علی میزانی - محقق، مخترع و آینده پژوه ارزهای دیجیتال - انجام داده‌ایم که در آن به سوالاتی پاسخ داده می‌شود که شاید دغدغه‌ی ذهنی بسیاری از علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در این حوزه باشد. 

به نظر مهندس میزانی فقیران آینده کسانی هستند که حداقل ۳میلی بیت کوین ندارند و هر تکنولوژی که حواسش به موبایل‌نباشد، محکوم‌به فنا است. توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید به این بازار ورود کنید حتما این مصاحبه پربار را تماشا کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

ایوب

۱۳۹۹/۳/۱۸
لطفا راه های ارتباطی با شبکه های اجتماعی مهندس علی میزانی رو لطف کنین !

ایوب

۱۳۹۹/۳/۱۸
کاش نظرشون رو در مورد بهترین الت کوین یا چه الت کوینی ارزش سرمایه گذاری داره میپرسیدین !! وقتی میگه احتمال اینکه بیت کوین جایگاه اش رو به کوین دیگه بده هست!!

محمد علی

۱۳۹۹/۳/۱۸
به نظرم نباید هیجانی وارد شد والا میشه اتفاقی که برای بورس افتاد همینجوری فقط ملت ریختن و خرید کردن اما وای به حال اون روزی که شاخص بریزه

bitcoinman

۱۳۹۹/۳/۱۸
یه روز خوب میاد.....

Erfan

۱۳۹۹/۳/۱۸
مصاحبه فوف العاده ای بود تشکر فراوان از مهندس میزانی و‌ مهندس بهشتی و جی اس ام برای رسالتشون که اطلاع رسانی و به نحو احسن انجام دادند