خانهاخبار
اوپو رینو 4 و رینو 4 پرو با اسنپدراگون 765G معرفی شدند

اوپو رینو 4 و رینو 4 پرو با اسنپدراگون 765G معرفی شدند

اوپو بالاخره از سری Reno 4 رونمایی کرد. این سری دارای نمایشگر OLED، دوربین سه‌گانه و پردازنده قدرتمندی است که امکان دسترسی به شبکه‌های 5G را برای کاربران فراهم می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۱۷

شرکت اوپو سری رینو را در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ معرفی کرد و اعضای این سری خیلی زود پشت سر یکدیگر سر از ویترین فروشگاه‌ها درآوردند. حالا به‌تازگی جدیدترین اعضای این سری یعنی رینو ۴ و رینو ۴ پرو معرفی شده‌اند و علاوه بر نمایشگر OLED، امکان دسترسی به تراشه اسنپدراگون 765G و دوربینی قدرتمند را برای کاربران فراهم می‌کنند.

image

اوپو رینو ۴ پرو دوربین پیشرفته‌تری نسبت به رینو ۴ دارد که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری است و البته یک لنز تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت زوم هیبریدی ۵ برابری و زوم دیجیتال ۲۰ برابری نیز کنار آن دیده می‌شود. لنز سوم مدل پرو یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است. این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد که حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته است.

image

مدل عادی رینو ۴ نمایشگری ۶.۴ اینچی دارد که حاوی دوربین سلفی دوگانه است. در این پنل حفره‌ای بیضی‌شکل دیده می‌شود که دربرگیرنده یک لنز اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. در قاب عقب این گوشی دوربینی چهارگانه به چشم می‌خورد که یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

image

اوپو در دوربین این سری قابلیت ویدیوهای Live HDR را ارائه کرده که وعده حفظ جزئیات بهتر و دقت رنگ بالاتر، به‌خصوص در شرایط کم‌نور، را می‌دهد. هر دو گوشی از چیپست اسنپدراگون 765G به همراه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند. هر دو از فناوری 5G بهره می‌برند و مجهز به اندروید ۱۰ و پوسته ColorOS 7.2 هستند.

باتری سری رینو ۴ دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اوپو رینو ۴ در سه رنگ آبی، مشکی و بنفش و رینو ۴ پرو در سه رنگ مشکی، سفید و سبز عرضه می‌شود. البته دو رنگ ویژه آبی و قرمز نیز برای این مدل به بازار می‌آید که دارای طراحی شیشه‌ای منحصر به فردی است.

image

رینو ۴ برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۴۲۲ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که قیمت مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی آن ۴۶۵ دلار خواهد بود. رینو ۴ پرو نیز برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۵۳۵ و برای مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگی با قیمت ۶۰۶ دلار روانه بازار خواهد شد. عرضه این سری از ۱۲ ژوئن در چین آغاز می‌شود و تاریخ عرضه جهانی آن هنوز نامشخص است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)