خانهاخبار
آپدیت تلگرام 6.2 با ویرایشگر ویدیو منتشر شد

آپدیت تلگرام 6.2 با ویرایشگر ویدیو منتشر شد

تلگرام امروز از نسخه 6.2 پیام‌رسان خود رونمایی کرد که قابلیت‌های مختلفی از جمله ویرایشگر حرفه‌ای ویدیو را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
۱۳۹۹/۳/۱۶

تلگرام سخت در تلاش است تا به بهترین پیام‌رسان دنیا تبدیل شود. این اپلیکیشن حدود دو ماه پیش به‌روزرسانی بزرگ نسخه ۶.۰ را منتشر کرد و حالا به سراغ عرضه آپدیت جدیدی رفته است. این پیام‌رسان امروز به‌روزرسانی ۶.۲ را در اختیار کاربران قرار داد که مهم‌ترین ویژگی آن ویرایشگری برای ویدیوها است.

تلگرام در پستی در وبلاگ خود نوشت: «امروز ویرایشگر رسانه‌ها را با پشتیبانی از استیکرهای انیمیشنی و قابلیت‌های اصلاح ویدیو ارتقا می‌دهیم.» ویرایشگر جدید این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد کنتراست و روشنایی ویدیوها را تغییر داده و به آن‌ها متن یا استیکر متحرک اضافه کنید. قابلیت افزودن استیکرهای متحرک حالا برای تصاویر هم در دسترس قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های تلگرام ۶.۲ می‌توانیم به پنل جدید GIF اشاره کنیم که اکنون بخشی برای گیف‌های پرطرفدار و مبتنی بر ایموجی دارد. علاوه بر این، سرعت بارگذاری گیف‌ها در این پنل افزایش یافته است. تلگرام همچنین انیمیشن نمایش پیغام‌ها را روان‌تر کرده و مدیریت کش را بهبود بخشیده است (دو تغییر آخر مربوط به نسخه اندروید تلگرام است).

تلگرام ۶.۲ هم‌اکنون در دسترس عموم قرار گرفته و می‌توانید آن را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)