خانهمقاله‌ها
بهترین اپلیکیشن‌هایی که فقط یک کار انجام می‌دهند

بهترین اپلیکیشن‌هایی که فقط یک کار انجام می‌دهند

گاهی اپلیکیشن‌هایی پیدا می‌شوند که تنها می‌توانند یک کار را انجام دهند و آن کار را بسیار عالی انجام ‌دهند.
۱۳۹۹/۳/۱۳

image

 

لازم نیست که تمام اپلیکیشن‌های اسمارت‌فون شما آچارفرانسه باشند و توانایی انجام هر کاری ازجمله کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند تا پیام‌رسانی داشته باشند. گاهی اپلیکیشن‌هایی پیدا می‌شوند که تنها می‌توانند یک کار را انجام دهند و آن کار را این‌قدر خوب انجام می‌دهند که شاید به HomeScreen شما راه یابند. برخی از بهترین‌‌ها را در ادامه می‌بینیم.

Hurry

image

یک اپلیکیشن شمارش معکوس فریمیوم برای اندروید که به زیبایی طراحی‌شده و به شما تا فرارسیدن تاریخ یک تولد، تعطیلات، یا هر رویداد دیگری کمک می‌کند. گرافیک چشم‌نواز، قابلیت همگام‌سازی اپ با تقویم شما، انبوهی از گزینه‌های شخصی‌سازی و تعدادی ویجت برای سرگرمی شما از ویژگی‌هایی هستند که می‌توان نام  برد.

Compass°

image

آیفون اپلیکیشن قطب نمای مخصوص‌به‌خود را دارد – پس اگر بخواهید شجاعت به خرج دهید و در اپ استور به دنبال برنامه جایگزین باشید، اپل شمارا به سمت برنامه خود راهنمایی می‌کند – اما ما اپ رایگان Compass را به نسخه دیفالت ترجیح می‌دهیم. این برنامه گوشی را به هر سمت بگیرید جهت را با حروف بزرگ سفیدرنگ نشان می‌دهد. دقیق و تمام.

StepsApp

image

 

دنیایی از برنامه‌های تناسب‌اندام برای پیگیری نتایج تمرینات ورزشی شما وجود دارند اما اگر می‌خواهید تنها گام‌های خود و زمان سپری‌شده را بررسی کنید بهتر است یک نگاهی به این اپ داشته باشید. یک اپلیکیشن فریمیوم برای اندروید و iOS که گام‌های شمارا شمارش می‌کند و به روشی ساده و خوانا می‌گوید چه میزان پیاده‌روی کرده‌اید. حتی برای افزایش عملکرد خود می‌توانید یکسری اهداف برای خود مشخص کنید.

GlobeTempus

image

 

شما می‌توانید از گوگل، سیری، یا الکسا بپرسید در گوشه‌ای دیگر از دنیا ساعت چند است و یا اپلیکیشن ساعت گوشی خود را بازکنید اما هیچ‌یک از این‌ها نمی‌توانند با اپ فریمیوم جذاب و ساده GlobeTempus رقابت کنند. این اپ iOSی به شما نشان می‌دهد که در منطقه موردنظر شما چه زمانی از روز است و همین‌طور می‌توانید اوقات متفاوتی را در هر نقطه‌ای از دنیا بررسی کنید.

WiFi Analyser

image

 

اگر با وای‌فای خود به مشکل خوردید و یا می‌خواهید از این پیش‌آمدها جلوگیری کنید،

WiFi Analyser ابزار رایگان اندرویدی برای کمک به شماست. هر اطلاعاتی که از شبکه وای‌فای خود بخواهید را به شما می‌دهد. کدام کانال در حال شلوغ شدن است، تداخل از کجا سرچشمه می‌گیرد و قدرت سیگنال از دیگر توانایی‌های این برنامه است.

GuitarTuna

image

 

یک گیتار و یا یک ساز سیمی دارید ؟ اپ فریمیوم اندروید و iOS تنها هدف موردنظر شمارا پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن از میکروفون گوشی شما استفاده می‌کند و به هیچ سیم‌کشی‌ای نیاز ندارد و نظرات کاربران تائید می‌کند که عملکرد رنگ‌های متحرک نمونه‌ای قابل‌اتکا از تست را برای شما به همراه خواهد داشت.

 ShopSavvy QR Code Reader

image

 

بااینکه بیشتر برنامه‌های دوربین اندروید و iOS توانایی خواندن کدهای QR کدهای را دارند اپ ShopSavvy که برای اندروید و iOS عرضه‌شده است این کار را برای شما به‌سرعت انجام می‌دهد و کارهای دیگری هم هست که بتواند انجام دهد. کارهای دیگر یعنی خواندن بارکدها، مقایسه سریع قیمت‌ها و یک تاریخچه از تمام کدهای اسکن‌شده شما.

Measure

image

 

گوگل و اپل هر دو برنامه‌ای به نام Measure دارند که با استفاده از واقعیت‌افزوده

می‌تواند نشان دهد هر شی‌ء چه مقدار از فضا را اشغال کرده است. صحن عملکرد این اپ به گوشی شما بستگی دارد و آی‌پدهای پرو که از LiDAR پشتیبانی می‌کنند دقیق‌ترین اطلاعات را ارائه می‌دهند.

Streaks

image

 

کاربران اسنپ‌چت می‌دانند Streaks به چه معناست اما برای دیگران معنایی متفاوت دارد. این برنامه تعداد روزهایی که یک کار را انجام می‌دهید – نوشیدن آب به مقدار کافی، پرهیز از سیگار کشیدن، استفاده از نخ دندان‌ و ... - می‌شمارد. Streaks (برای iOS 8 دلار هزینه دارد) و کارکردی آسان دارد. با یک طراحی خوب رکورد اینکه هر کاری را شما چه میزان پیوسته انجام می‌دهید ثبت می‌کند.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)