خانهاخبار
توانایی‌های دوربین شگفت‌انگیز گلکسی A71

توانایی‌های دوربین شگفت‌انگیز گلکسی A71

در این نوشتار میخواهیم نگاهی بر مجموعه دوربین‌های سامسونگ گلکسی A71 و ویژگی‌های بارز آن داشته باشیم
۱۳۹۹/۳/۱۳

سامسونگ گلکسی A71 تنها برای لذت بردن از نمایشگر بزرگ، عملکرد قدرتمند و باتری بزرگش معرفی نشده است بلکه ویژگی‌های دیگری هم دارد که شاید طراحی زیبایش آن‌ها را کامل کند. مهم‌ترین نکته قابل‌ذکر در مورد این دیوایس دوربین چهارگانه آن است. سنسور اصلی این اسمارت‌فون 64 مگا پیکسل است که در کنارش یک دوربین فوق-عریض، یک لنز ماکرو و یک حسگر عمق‌سنج برای تصویربرداری‌های پرتره قرارگرفته‌اند. تعداد این لنزها برای شخصی که از اسمارت‌فون برای تصویربرداری استفاده می‌کند زیاد هستند، به همین دلیل این گوشی می‌تواند یک اسمارت‌فون-دوربین برای بسیاری از کاربران باشد.

چهار دوربین برای نهایت جذابیت در عکاسی

image

گلکسی A71 جدید دارای یک ماژول L شکل برای قرارگیری سنسور و فلش است. یک طراحی چشمگیر که بسیار مناسب رنگ شیب‌دار پنل پشتی است.

سنسور اصلی با رزولوشن بالای 64 قابلیت ضبط ویدئو باکیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه است. دیافراگم F1.8 اجازه می‌دهد تا نور به‌خوبی وارد سنسور تصویربرداری و منجر به ثبت تصاویری چشم‌نواز حتی در شب می‌شوند. این دوربین حتی از ویژگی PDAF برای فوکوس سریع هم در عکس‌برداری هم در فیلم‌برداری پشتیبانی می‌کند.

دوربین 64 مگا پیکسلی جزئیاتی با رزولوشن بالا ثبت می‌کند – این دوربین قدرتمند این توانایی را دارد تا بعد از  عکس‌برداری آن‌ها را Crop کنید و همچنان جزئیات بی‌نظیری را حفظ کند. حالت شب نیز برای عکس‌برداری با نور کم که در این دوربین وجود دارد که تصاویری با جزئیات بالا در هر شرایط نوری را ثبت می‌کند.

image

یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی هم در بین لنزها وجود دارد که می‌تواند نمایی 123 درجه‌ای را ثبت کند. یک لنز 13 میلی‌متری همراه با HDR خودکار که ثبت تصاویری فوق‌العاده را تضمین می‌کند. می‌توانید جزئیات زیادی را در قاب تصویر قرار دهید که مناسب تصویربرداری از مناظر شهری خواهد بود.

دوربین 5 مگا پیکسلی ماکرو به کاربر اجازه می‌دهد تا فاصله 3.5 سانتی‌متری از اشیا فوکوس کند. دوربین دیگر هم عمق‌سنج و باکیفیت 5 مگا پیکسل است که پرتره‌های جذاب و حرفه‌ای را به تصویر می‌کشد. این دوربین هم از HDR پشتیبانی می‌کند و فوکوس زنده به شما اجازه می‌دهد تا قبل از ثبت تصویر حالت بوکه تصویر را ببینید.

image

سنسور اصلی ، سنسور فوق عریض، و دوربین سلفی می‌توانند ویدئوهایی باکیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه را ضبط کنند.امکان تصویربرداری super slowmotion 720 پیکسلی با 240 فریم بر ثانیه نیز ممکن است. دیگر ویژگی مهم این گوشی تصویربرداری باثبات بالاست که پایداری ویدئو را تا 1080 پیکسل افزایش می‌دهد. یعنی ضبط ویدئویی روان و بدون لرزش.

image

 

بهترین در نوع خود

خارج از بحث دوربین‌هایی که این اسمارت‌فون به همراه دارد، سامسونگ گلکسی A71 یکی از میان‌رده‌های ارزشمند بازار است. نمایشگر 6.7 اینچی FHD+ sAMOLED Plus همراه با یک پانچ در بخش مرکزی برای قرارگیری دوربین 32 مگا پیکسلی سلفی. این دوربین همچنین توانایی ضبط slowmotionهای سلفی را دارد.

پردازنده این دیوایس اسنپ‌دراگون 730 است که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. سامسونگ برای این دیوایس یک اسلاتmicroSD  جهت افزایش حافظه تا 512 گیگابایت هم در نظر گرفته است.

این گوشی از اسکنر اثرانگشت درون نمایشگری بهره‌مند است و از سامسونگ Knox  ، سامسونگ پِی و باتری 4500 میلی‌آمپری همراه با شارژ سریع 25 واتی را به همراه دارد. تمام این ویژگی‌ها درون یک گوشی با طراحی باریک 7.7 میلی‌متری چشمگیر قرار دارند.

در پایان

همان‌طور که می ببینید گلکسی A71 اسمارت‌فونی‌ست که نوید عملکردی شگفت‌انگیز در تمام زمینه‌ها از طراحی تا عمر باتری را می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Jamy

۱۳۹۹/۳/۱۳
سامسونگ تو پرچمدارش با اون همه اغراق و تبلیغاتی دروغین که کرد رییییید حالا از میان ردش چه انتظار