خانهاخبار
مشخصات سری سه‌گانه ردمی 9 با باتری 5000 میلی‌آمپری فاش شد

مشخصات سری سه‌گانه ردمی 9 با باتری 5000 میلی‌آمپری فاش شد

بر اساس گزارش یک افشاگر هندی، خانواده ردمی 9 نمایشگری 6.53 اینچی دارد و انرژی خود را از طریق یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۱۲

اولین گزارش‌ها درباره ردمی ۹ شیائومی پارسال به سطح اینترنت راه پیدا کرد. در ادامه شایعات بیشتری درباره این سری منتشر شد تا در نهایت چند وقت پیش شاهد حضور این گوشی در وب‌سایت رسمی شعبه هند شیائومی بودیم. حالا به گزارش افشاگر هندی، Sudhanshu، جزئیات بیشتری درباره ردمی 9، ردمی 9C و ردمی 9A و قیمت آن‌ها در دسترس قرار گرفته است. گفته می‌شود ردمی 9C و ردمی 9A به ترتیب از پردازنده هلیو G35 و هلیو G25 مدیاتک استفاده می‌کنند.

مشخصات ردمی 9

ردمی 9 نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD خواهد داشت. این گوشی از پردازنده ۱۲ نانومتری هلیو G70 استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم LPDDR4X و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. ردمی 9 به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 11 به بازار می‌آید.

در قاب عقب این گوشی دوربین چهارگانه‌ای وجود دارد که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. در بخش سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار دارد.

ردمی 9 از درگاه مادون قرمز، جک ۳.۵ میلیون متری هدفون، بلوتوث ۵ و رادیوی FM برخوردار است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

image

مشخصات ردمی 9C

ردمی 9C نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. این تلفن هوشمند از پردازنده هلیو G35 بهره می‌برد که همراه با ۳ گیگابایت رم LPDDR4X و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا عرضه می‌شود. ردمی 9C به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته MIUI 11 به بازار می‌آید.

این گوشی دو نسخه دارد: نسخه فاقد NFC که دارای دوربین سه‌گانه‌ای شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. و نسخه مجهز به NFC که از دوربین دوگانه‌ای شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین جلوی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است.

این دستگاه هم مثل برادر بزرگ‌ترش درگاه مادون قرمز، جک هدفون، بلوتوث ۵ و رادیوی FM دارد. انرژی ردمی 9C از طریق یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

مشخصات ردمی 9A

ردمی 9A نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. این موبایل از پردازنده هلیو G25 استفاده می‌کند و کنار آن ۳ گیگابایت رم LPDDR4X و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. این گوشی از اندروید ۱۰ بهره می‌برد و به پوسته MIUI 11 مجهز است.

در قاب عقب ردمی 9A دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و در جلوی آن دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی هم جک ۳.۵ میلی متری هدفون، درگاه مادون قرمز، رادیوی FM و بلوتوث ۵ دارد. ردمی 9A از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.


طبق گزارش‌ها، قیمت ردمی 9 بین ۱۷۸ تا ۲۰۰ دلار، ردمی 9C بین ۱۴۴ تا ۱۶۷ دلار و ردمی 9A بین ۱۱۱ تا ۱۳۳ دلار خواهد بود. این سه گوشی علاوه بر هند در اروپا نیز وارد بازار خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)