خانهاخبار
اپل، آمازون و تارگت به‌دنبال ناآرامی‌های آمریکا بخشی از فعالیت خود را متوقف کردند

اپل، آمازون و تارگت به‌دنبال ناآرامی‌های آمریکا بخشی از فعالیت خود را متوقف کردند

نشریه بلومبرگ در در گزارش تازه‌ای می‌گوید سه شرکت اپل، آمازون و تارگت فروشگاه‌ها و فعالیت‌های خود را متوقف کرده‌اند تا از گزند ناآرامی‌های اخیر آمریکا در امان باشند.
۱۳۹۹/۳/۱۲

به گزارش نشریه بلومبرگ، سه شرکت آمازون، تارگت و اپل به موجب ناآرامی‌های اخیر در شهرهای مختلف آمریکا تغییراتی را در فعالیت‌های اجرایی خود به وجود آورده‌اند. به‌رغم آن‌که فروشگاه‌های اپل پس از هفته‌ها تعطیلی به موجب همه‌گیری ویروس کرونا به‌تازگی بازگشایی شده بود، اما این شرکت دیروز برخی از شعب خود را تعطیل کرد.

شرکت تارگت ۳۲ فروشگاه را در منطقه مینیاپلیس بست و گفت که می‌خواهد تعداد بیشتری از مراکز خود را موقتا در سطح ایالات متحده تعطیل کند. آمازون در گفتگو با بلومبرگ اظهار داشت که مسیرهای رفت و آمد ماموران این شرکت تغییر کرده تا سلامت آن‌ها تضمین شود. همچنین، رانندگان شیکاگو و لس آنجلس از روز شنبه پیام‌هایی دریافت کردند که در آن گفته شده فعلا فعالیت‌های خود را متوقف کنند و به خانه برگردند.

مینیاپلیس به‌دنبال مرگ جورج فلوید شاهد یکی از بزرگ‌ترین تجمعات اعتراضی نسبت به نژادپرستی و بی‌عدالتی بوده است. این سیاه‌پوست ۴۶ ساله آمریکایی هفته گذشته زیر زانوی یک افسر پلیس اهل مینیاپلیس جان داد. در ادامه افسر مذکور از کار اخراج و به قتل درجه سه متهم شد. ناآرامی‌ها همچنان در ایالات متحده ادامه دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)