خانهاخبار
رندرهای رسمی آنر پلی 4 منتشر شد

رندرهای رسمی آنر پلی 4 منتشر شد

آنر 14 خرداد از دو تلفن هوشمند جدید به نام‌های آنر پلی 4 و آنر پلی 4 پرو رونمایی می‌کند. حالا مدیر محصول این شرکت رندرهای رسمی Honor Play 4 5G را به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۹/۳/۱۲

آنر در ماه آوریل از Honor Play 4T و Honor Play 4T Pro رونمایی کرد. این شرکت حالا در حال آماده شدن برای معرفی دو موبایل قوی‌تر به نام‌های Honor Play 4 5G و Honor Play 5 Pro 5G است. به‌تازگی تصاویر پلی ۴ پرو در گزارش‌ها آمده و گفته می‌شود که پلی ۴ نیز احتمالا همان TNNH-AN00 است که پیش‌تر در مرجع TENAA مشاهده شده بود.

مدیر محصول آنر دیروز در شبکه اجتماعی ویبو رندرهایی از آنر پلی ۴ را منتشر کرد. بخش عقب دستگاه حاضر در این تصاویر مشابه TNNH-AN00 است. با این حساب، می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که TNNH-AN00 با نام آنر پلی ۴ از راه می‌رسد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

در تصاویر موجود، آنر پلی ۴ در سه رنگ مشکی، آبی و سفید دیده می‌شود. فعلا اطلاعات خاصی درباره مشخصات این گوشی از سوی خود آنر منتشر نشده است. اگر به دستگاه حاضر در این تصاویر دقیق‌تر نگاه کنیم می‌توانیم دوربین چهارگانه‌ای را ببینیم که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، پیداست که حسگر اثر انگشت این تلفن هوشمند در کناره آن قرار گرفته است.

بر طبق گزارش‌ها، آنر پلی ۴ نمایشگری ۶.۸۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در حفره‌ای روی صفحه نمایش آن تعبیه شده است. آنر پلی ۴ در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه دارد که علاوه بر لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی شامل یک لنز ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی است.

در حال حاضر مشخص نیست که پردازنده هشت هسته‌ای این گوشی کدام تراشه خواهد بود. ولی انتظار داریم که ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار آن قرار بگیرد. انرژی این موبایل از طریق یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. آنر پلی ۴ با اندروید ۱۰ و جدیدترین نسخه Magic UI عرضه می‌شود و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)