خانهاخبار
دولت آلمان از توییتر دعوت به عمل آورد!

دولت آلمان از توییتر دعوت به عمل آورد!

دولت آلمان رسما از توییتر دعوت کرد تا دفتر خود را به این کشور انتقال دهد.
۱۳۹۹/۳/۱۰

همان طور که می‌دانید، دونالد ترامپ و شبکه اجتماعی پر مخاطب توییتر اخیرا با یکدیگر درگیری‌های زیادی داشته‌اند و همین موضوع باعث شده تا دولت آلمان به صورت رسمی، از توییتر دعوت کند تا دفتر خود را به این کشور انتقال دهد.

آقای Thomas Jarzombek که ناظر امور اقتصادی کشور آلمان به حساب می‌آید، چنین پیامی را به صورت رسمی در توییتر منتشر کرد:

از توییتر و جک رسما دعوت می‌کنیم تا به کشور آلمان بیایند. این جا شما می‌توانید به صورت آزادانه از دولت انتقاد کرده یا با اخبار فیک و جعلی مبارزه کنید.

ما یک استارتاپ و اکوسیستم بزرگ را در اختیار داریم و کمپانی شما به صورت کامل در این حوزه جای خواهد گرفت و ما نیز آزادی کامل را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

image

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، او در انتهای توییت خود، اکانت توییتر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را نیز تگ کرده است!

روز پنجشنبه، دونالد ترامپ یک دستور اجرایی را با هدف افزایش توانایی دولت در تنظیم بسترهای رسانه‌های اجتماعی را به امضاء رساند.

چنین اتفاقی پس از درگیری‌های چند روزه میان توییتر و دونالد ترامپ رخ داد. روز سه شنبه هفته گذشته، کمپانی توییتر روی یکی از توییت‌های دونالد ترامپ برچسب اطلاعات غلط را چسباند و به این ترتیب، عصبانیت رئیس جمهور آمریکا از این اتفاق سبب شد تا دستور اجرایی یاد شده صادر گردد.

دونالد ترامپ در دو توییت خود بدون آوردن دلیلی منطقی، رأی گیری توسط نامه در کالیفرنیا را زیر سوال برده بود و به همین دلیل، شبکه اجتماعی توییتر خواستار دریافت حقایق مربوط به رأی گیری توسط نامه از جانب کاربران شد.

از‌آن زمان تا به امروز، صدها توییت مختلف به دلیل انتشار اطلاعات جعلی و گمراه کننده توسط شبکه اجتماعی توییتر علامت گذاری شده است. همچنینی یکی از توییت‌های دونالد ترامپ نیز به دلیل اشاره به خشونت‌ها در ایالت مینه سوتا و نقض قوانین توییتر، پنهان شده است.

دونالد ترامپ شبکه اجتماعی توییتر را به جانب‌داری علیه محافظه کاران متهم کرده است و بد نیست بدانید که چنین اقدامی، پیش‌تر در مورد فیس‌بوک نیز رخ داده بود. او چنین اعمالی را بر خلاف آزادی بیان به حساب آورده و طی ارسال توییت‌های مختلف، درخواست تعطیلی شبکه‌های اجتماعی را مطرح کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)