خانهاخبار
چگونه رویداد 15 خرداد پلی‌استیشن 5 را ببینیم

چگونه رویداد 15 خرداد پلی‌استیشن 5 را ببینیم

سونی در تاریخ چهارم ماه ژوئن بازی‌هایی که برای PlayStation 5 عرضه می‌شوند را رونمایی می‌کند. این رویداد طی یک همایش دیجیتالی مرسوم در شرایط بحرانی حاضر که درگیر یک بیماری همه‌گیر هستیم رخ خواهد داد.
۱۳۹۹/۳/۱۱

رویداد آنلاین پیش‌رو تحت عنوان آینده بازی‌ها نگاهی ابتدایی بر بازی‌هایی خواهد داشت که در فصل تعطیلات برای PlayStation 5 در دسترس خواهند بود.

جیم رایان، مدیر سرگرمی‌های ارتباطی سونی در وبلاگ خود این‌چنین نوشت: "بازی‌هایی که برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شوند بهترین‌های صنعت خود هستند که در استودیوهای خلاق سراسر جهان تولیدشده‌اند. استودیوهایی بزرگ و یا کوچک، تازه تأسیس و یا باسابقه، همگی در تلاشی سخت برای توسعه دادن بازی‌ها هستند تا قدرت سخت‌افزار را به رخ بکشند."

آینده بازی‌ها را چگونه تماشا کنیم؟

این رویداد ساعت 1 ظهر به‌وقت Pacific پنجشنبه 4 ژوئن (برابر با 30 دقیقه بامداد  جمعه 16 خرداد به‌وقت تهران) آغاز می‌شود و با توجه به گفته آقای رایان بیش از یک ساعت به طول خواهد انجامید.

این همایش آنلاین بر روی کانال‌های رسمی پلی‌استیشن در توئیچ و یوتیوب استریم خواهد شد.

PlayStation on Twitch: https://www.twitch.tv/playstation

PlayStation on YouTube: https://www.youtube.com/PlayStation

 

 

چه انتظاراتی از رویداد 4 ژوئن پلی‌استیشن 5 داریم

سونی قبلاً اعلام کرده بود که توسعه‌دهندگانی بازی‌های پلی‌استیشن 4 خود را برای ارزیابی ثبت کرده بودند از تاریخ 13 جولای برای پلی‌استیشن 5 سازگار خواهند بود.اسناد ارائه‌شده از توسعه‌دهندگان بر روی سایت همکاران پلی‌استیشن قرارگرفته‌اند.

در گفتگویی دیگر آقای رایان اعلام کردند که بازی‌های پلی‌استیشن 4 قابلیت اجرا بر روی پلی‌استیشن 5 نخواهند داشت. " ما همیشه بر نسل‌ها باور داشتیم. اعتقادداریم هنگامی‌که به جنگ با تمام سختی‌ها برای خلق نسل بعد کنسول می‌رویم، آن کنسول باید ویژگی‌ها و مزایایی داشته باشد که در کنسول نسل قبل وجود نداشته‌اند. و به نظر ما ، مردم باید بازی‌هایی انجام دهند که نهایت بهره‌مندی را از آن ویژگی‌ها داشته باشند."

بدین معنی که برخی بازی‌های پلی‌استیشن 4 قابلیت اجرا با پلی‌استیشن 5 خواهند داشت اما گیمرها نباید امیدوار باشند ویژگی‌های اختصاصی‌ای که 4 ژوئن برای کنسول نسل بعد رونمایی می‌شوند برای نسل قبل هم عرضه شود. مقایسه کنیم ؟ سری X از Xbox تضمین داده است که سازگارترین کنسول تاریخ همراه با هزاران بازی از هر 3 نسل قبل Xbox باشد.

همچنین باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا سونی از طراحی و برچسب قیمتی کنسول رونمایی خواهد کرد؟ گیمرهایی که در انتظار پلی‌استیشن 5 نشسته‌اند باید منتظر دیگر رونمایی‌های آنلاین تا هفته‌ها و شاید هم ماه‌ها تا عرضه کنسول نیز باشند.

آقای رایان در پایان پست وبلاگ خود این‌گونه نوشته است: "این بخشی از به‌روزرسانی‌ها برای پلی‌استیشن 5 بود و پس از همایش هفته آینده مطالب بسیاری برای به اشتراک‌گذاری با شما دارم".

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)