خانهاخبار
رندرهای Oppo Reno4 Pro پیش از معرفی، منتشر شد!

رندرهای Oppo Reno4 Pro پیش از معرفی، منتشر شد!

امروز در رسانه‌های خبری شاهد درز تصاویر رندر شده از گوشی هوشمند معرفی نشده اوپو رنو 4 بودیم.
۱۳۹۹/۳/۱۰

روز گذشته در تیزری ویدئویی، شاهد آن بودیم که پنجم ژوئن مصادف با شانزدهم خرداد ماه به عنوان تاریخ رونمایی از Oppo Reno4 Pro اعلام شد. در بخشی از این تیزر، شاهد گوشی اوپو رنو بودیم که در رنگ‌های درخشان قرمز و طلایی، خودنمایی می‌کرد.

اما امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo، شاهد انتشار تصاویر رندر شده Oppo reno4 Pro در رنگ‌های سیاه و سفید بودیم.

image

image

 

رنو 4 و مدل پرو آن، محصولاتی هستند که از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) پشتیبانی کرده و با چیپست Snapdragon 765G عرضه خواهند شد. هر دو محصول به نمایشگری مجهز هستند که در کناره‌ها به حالت خمیده طراحی شده و در قسمت بالا، حاوی ناچ قطره‌ای است که میزبان دوربین سلفی تک 32 مگاپیکسلی (در مدل معمولی) و دوگانه 32+2 مگاپیکسلی (در مدل پرو) خواهد بود. هر دو دستگاه در پشت بدنه، به دوربین سه گانه مجهز هستند.

 

با این که هر دو محصول به لنز اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز هستند، اما در مدل پرو شاهد لرزشگیر تصویر اپتیکال (OIS) نیز هستیم و لنز‌های 12 و 13 مگاپیکسلی نیز مکمل آن خواهند بود. در مدل معمولی، شاهد لنز‌های 8 و 2 مگاپیکسلی به عنوان موارد مکمل هستیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده تا به حال، گوشی هوشمند Reno4 Pro به نمایشگر 6.55 اینچی مجهز است که در هر دو سمت، با طراحی خمیده همراه شده است. اما مدل معمول آن از نمایشگر 6.43 اینچی با شیشه 3.5d برخوردار است.

 

هر دو محصول یاد شده به شارژ سریع با آداپتور 65 واتی مجهز هستند و ظرفیت باتری آن نیز 4000 میلی آمپر ساعت است. مدل پایه هر دو دستگاه به 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز است، اما برای Reno4 Pro، مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در نظر گرفته شده است.

آیا در صورت موجود شدن چنین محصولی در کشورمان، از آن استقبال خواهید کرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)