خانهاخبار
گنبد شیشه ای ; سقف نورگیر با شیشه های تزئینی استین گلس

گنبد شیشه ای ; سقف نورگیر با شیشه های تزئینی استین گلس

گنبد شیشه ای استین گلس، هنر و فرمی جدید در تزئینات نورگیرهای شیشه ای در ایران به شمار می آید؛ اما درحقیقت آفرینشی دوباره در هنر باستانی آبگینه و ارسی ایرانی است. با توجه به اینکه در سایر کشورهای جهان نیز استفاده از شیشه های رنگی به این شکل پیشینه ای کهن دارد؛ مانند آنچه در دوران قرون وسطی و کلیساهای صدر مسیحیت یا کلیساهای دوره گوتیک دیده می شود. اینک سازه های شیشه ای استین گلس با ایجاد فضاهای لوکس و ارزشمند، در فضاهای مسکونی و شهری و تجاری و مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد.
۱۳۹۹/۳/۱۰
image

شرکت کاژه، با تکیه بر مهارت متخصصین خود، توانسته است در بیشتر مناطق کشور با توجه به موقعیت مکانی و ساختار ساختمان نورگیرهایی چون گنبد شیشه ای استین گلس، سقف های نورگیر تخت و حجمی ، درب ها، پنجره ها، جدا کننده ها، اتاقک ها را با همین تکنیک به اجرا درآورد.

image

 

شیشه استین گلس ; شیشه ای فاخر و مناسب درب لابی

 

از کسی پوشیده نیست که درب ورودی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شیشه درب ورودی با شیشه های استین گلس یکی از فاخر ترین متریالها برای ساختمان های لوکس و با شکوه به حساب می آید. درب ورودی مزین به شیشه استین گلس میتواند یک گزینه شاخص برای یک ساختمان باشد. این شیشه های تزئینی دارای تنوع در ساخت میباشند و کاملا با طرح های کلاسیک و یا مدرن سازگار هستند و میتوان برای یک درب لابی کاملا طرحی سفارشی برای یک محیط خاص ساخته شود.


image

 

سقف نورگیر شیشه ای و تزئینی استین گلس

شرکت کاژه به شکل استادانه و چشم نوازی در پروژه های نورگیر خود  از شیشه های استین گلس بهره  گرفته است. اجرای سقف نورگیر شیشه ای یکی از خدمات تخصصی این شرکت به حساب می آید. همینجا از شما دعوت میشود تا از صفحه فیلم های پروژه کاژه بازدید نمایید و  خلاقیت و مهارت این تیم را مورد بررسی قرار دهید. سقف های بینظیری که از شیشه های استین گلس ساخته شده که درواقع ترکیبی از شیشه های رنگی و بافت دار با طرح های مختلفی است که توسط هنرمند که قبلا طرح آن را تهیه نموده است برش خورده و در کنار هم توسط یک فلز ( لدکیم ) یکپارچه میگردد، این شیشه ها سالهاست که در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار میگیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mr

۱۳۹۹/۳/۱۰
تو مملکت همه چی شیر تو شیره
شما هم دیگه همه چیو قاطی کردین باهم!
شیشه چه ربطی به جی اس ام داره؟؟
شورشو در نیارین دیگه