خانهاخبار
اطلاعاتی جدید درباره موتورولا Razr 2

اطلاعاتی جدید درباره موتورولا Razr 2

طبق اطلاعات جدیدی که از موتورولا به دست رسیده است احتمالاً Motorola Razr 2 مجهز به اسنپ‌دراگون 765 و باتری 2.845 میلی‌آمپری خواهد بود.
۱۳۹۹/۳/۱۰

منبع منتشرکننده این خبر اعلام کرده است که Codename این تلفن smith و نام مدل XT2071-4 خواهد بود.

image

علاوه بر چیپست 765 اسنپ‌دراگون و باتری 2.845 میلی‌آمپری، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات افشاشده هستند.

دوربین اصلی این گوشی یک حسگر 48 مگا پیکسلی همراه با سنسور ISOCELL Bright GM1 و دوربین سلفی سنسوری 20 مگا پیکسلی خواهند بود.

اندروید 10 سیستم‌عامل این گوشی خواهد بود. احتمالاً موتورولا در این نسخه نمایشگر Quick View را ارتقا بخشد. همچنین امیدواریم از UTG ( شیشه بسیار باریک) استفاده کند.

این منبع افزوده که Razr  نسل دوم با تمرکز بر بازار آمریکای شمالی و چین توسعه داده می‌شود هرچند که برای دیگر بازارها نیز عرضه خواهد شد.

لنوو اخیراً پشتیبانی از 5G را برای Motorola Razr 2 تائید کرده است. البته این احتمال وجود دارد تنها از زیرشاخه 6 گیگاهرتزی شبکه‌های 5G پشتیبانی کند.

احتمالاً Razr 2 قادر به پشتیبانی از شبکه‌های mmWave 5G نخواهد بود

امکان ندارد Motorola Razr 2 فضای کافی برای آنتن‌های طول‌موج بسیار بالا داشته باشد. بدین معنی که Razr 2 از شبکه‌های mmWave 5G مانند شبکه Verizon Ultrawide Band پشتیبانی نخواهد کرد.

در نظر داشته باشید که این اطلاعات امکان تغییر دارند و در مراحل ابتدایی به دست رسیده‌اند چراکه قرار نیست این دیوایس به‌زودی معرفی شود. Motorola Razr 2019 نوامبر سال گذشته عرضه شد درحالی‌که انتظار می‌رود جانشین آن سپتامبر پا به عرصه رقابت بگذارد.

در حال حاضر Motorola Razr جز تعداد محدود گوشی‌های تاشو موجود در بازار است. موتورولا می‌تواند با بهبود بخشی از اجزا به لطف طراحی جذابش نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

امسال برای Motorola Razr 2 رقبای بسیاری در بازار حاضر هستند. احتمال دارد Galaxy Fold 2 ماه اوت عرضه شود ضمن اینکه دیگر تولیدکنندگان اسمارت‌فون چینی هم در پی عرضه گوشی‌های تاشو خود هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)