خانهاخبار
فیلتر ایکس ری محصولات وان پلاس غیر فعال شد

فیلتر ایکس ری محصولات وان پلاس غیر فعال شد

آیا اخبار پیرامون فیلتر X-Ray و داستان‌های نقل شده در مورد آن را به خاطر دارید؟
۱۳۹۹/۳/۱۰

کمپانی وان پلاس به تازگی با ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری، فیلتر ایکس ری که چندی پیش برای این برند داستان‌های مختلفی درست کرده‌بود را غیر فعال کرد. کاربران محصولات وان پلاس به کمک این فیلتر قادر بودند تا درون اجسام مختلف را مشاهده کنند.

نوزدهم می مصادف با سی و یکم اردیبهشت ماه بود که کمپانی وان پلاس اعلام کرد قصد دارد تا فیلتر یاد شده را تنها در نسخه‌های چینی سیستم عامل خود حذف نماید و آپدیت ارائه شده تأثیری روی مدل‌های جهانی نخواهد داشت. اما آپدیت اخیر ارائه شده، فیلتر ایکس ری را برای تمامی محصولات OnePlus از کار انداخته است.

image

 

این فیلتر که با نام Photochrom شناخته می‌شد، به کمک سنسور اینفرارد افکتی مانند تصاویر X-Ray را در وان پلاس 8 پرو ایجاد می‌کرد و به این ترتیب به کاربران این محصول اجازه می‌داد تا درون اجسام را مشاهده کنند. اما از آن جا که این موضوع رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک معضل بزرگ بود و برخی کاربران نگران دیده شدن موارد غیر اخلاقی توسط این فیلتر بودند، مسئولان کمپانی وان پلاس تصمیم گرفتند تا با ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری، این ویژگی را غیر فعال نمایند. تصویری که در بالا شاهد آن هستید، توسط Ben Geskin در محیط توییتر منتشر شد.

مسئولان وب سایت The Verge در بررسی‌های خود به این موضوع رسیدند که این ویژگی، تنها قادر به گذر از سطوح پلاستیکی نازک است و به هیچ عنوان، امکان گذر از لباس و سطوح پارچه‌ای را ندارد.

کاربران انجمن توسعه دهندگان XDA Developers نیز در Changelog آپدیت جدید، عبارت temporarily removed for adjustment را برای فیلتر فوتوکروم (Photochrom) مشاهده کرده‌اند و در ادامه، به این موضوع اشاره شده است که این فیلتر در ماه ژوئن (بدون اشاره به تاریخ دقیق برای ارائه) مجددا در دسترس قرار می‌گیرد. مسئولان وب‌سایت Android Police بعد از آپدیت و نصب بروزرسانی جدید، تأیید کردند که فیلتر فوتوکروم حذف شده است.

بروزرسانی OTA جدید در حال حاضر برای برخی کاربران عرضه شده و به مرور، در دسترس تمامی استفاده کنندگان از وان پلاس 8 پرو قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)