خانهاخبار
گلکسی فولد 2 به‌زودی وارد فاز تولید انبوه می‌شود

گلکسی فولد 2 به‌زودی وارد فاز تولید انبوه می‌شود

بر اساس گزارش یک رسانه کره‌ای، گلکسی فولد 2 به‌زودی به تولید انبوه می‌رسد تا برای رونمایی در کنار گلکسی نوت 20 و عرضه در ماه سپتامبر آماده شود.
۱۳۹۹/۳/۱۰

به گزارش یک نشریه کره‌ای، سامسونگ در حال تجهیز کارخانه‌ها برای آغاز تولید انبوه گلکسی فولد ۲ است. طبق اعلام یکی از منابع آگاه بازار، این شرکت سفارش قطعات موبایل تاشوی بعدی خود را شروع کرده و فاز تولید انبوه این دستگاه احتمالا به‌زودی آغاز خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که گلکسی فولد ۲ همزمان با سری گلکسی نوت ۲۰ در ماه اوت معرفی شود و عرضه آن از ماه سپتامبر انجام بگیرد.

برخلاف گلکسی زد فلیپ، گلکسی فولد ۲ پرچمداری حقیقی به حساب می‌آید. نمایشگر این گوشی احتمالا پنلی ۷.۵۹ اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. انتظار داریم که این نمایشگر دارای حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی باشد و از قلم S Pen هم پشتیبانی کند. گفته می‌شود که این گوشی از شیشه فوق باریک گلکسی زد فلیپ استفاده خواهد کرد که استحکام آن را نسبت به پنل پلاستیکی نسل اول گلکسی فولد افزایش می‌دهد.

نمایشگر بیرونی گلکسی فولد ۲ پنلی ۶.۲۳ اینچی خواهد بود و دوربین سه‌گانه‌ای شامل لنزهای ۱۲ + ۱۶ + ۱۶ مگاپیکسلی روی آن قرار می‌گیرد که لرزشگیر اپتیکال دوگانه خواهد داشت. سامسونگ ظاهرا انتظار فروش ۳ میلیون گلکسی فولد ۲ را دارد که با توجه به فروش ۵۰۰ هزار واحد نسل اول بسیار خوش‌بینانه است. با این حال، کاهش قیمت این دستگاه می‌تواند در دستیابی به این هدف کمک کند.

با تمام این‌ها، فناوری نمایشگرهای منعطف هنوز ایده‌ای تازه است که تا جا افتادن فاصله زیادی دارد. پیش‌بینی می‌شود که امسال سامسونگ قیمت گلکسی فولد ۲ را حدود ۱۰۰ دلار کاهش داده و آن را با قیمت ۱۸۸۰ دلار بفروشد. در نتیجه، این گوشی هم از دسترس بسیاری از کاربران خارج خواهد بود و راه سختی پیش روی کره‌ای‌ها وجود خواهد داشت تا بتوانند به این آمار فروش دست پیدا کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)